čtvrtek 31. ledna 2013

Béďo, je jaro!

Dneska jsem pro vás měla přichystaný jiný příspěvek (konkrétně o rtěnce Diego dalla palma), ale nakonec jsem se rozhodla zařadit něco jiného. Dneska je vážně krásně! (nebo aspoň v Praze, nevím, jak ve zbytku republiky). A člověk má hned lepší náladu, když neni -10, venku sníh a není zataženo. Dneska nemám nějak nic v plánu, jenom jsem šla na poštu - ale prostě to sluníčko venku mě tak povzbudilo pozitivní energií, že má člověk hned chuť na nějaké výraznější líčení. Nevím jak vy, ale já se celou zimu ,,schovávala" do nude rtěnek a zlatavých a hnědých stínů na oči. Tak jsem si na oslavu pro dnešní ,,jarní" den dala barevnější líčení. A už se moc těšim, až bude ,,opravdový" jaro, mě se uklidní pleť a budu nosit vážně výrazný rtěnky! (tohle je jenom takovej slabej čajíček)


Na poštu jsem si šla pro jeden balíček, dali mi dva a doma na mě čekal ještě třetí :D. Přišly mi košíčky na muffiny (nejsou na fotce), pak ještě jedny (na fotce vlevo) a objednávka z MUA (vpravo).



MUA mě tentokrát dost překvapilo, na to že jsem objednávala v akci to přišlo překvapivě rychle. A tady už objednávka: (určitě se moc všichni těšíte na recenze, co?)


Jinak omluvte zabarvení fotek, Suzie objevila a zkoušela instagram. A je to docela sranda, jenom by tam lidi nemuseli dávat nakousaný jídlo, kelímky na kafe zašpiněný od rtěnky a fotky v takovym úhlu, že není poznat co to je...

2 komentářů:

Davpe řekl(a)...

Já chci fotku košíčku na muffiny...ale s muffinem uvnitř! A až je nebudeš jako rekvizitu potřebovat tak mi je můžeš přenechat ke zlikvidování :D

(a na té fotce ti to moc sluší, jen tak by the way :) )

Suzie řekl(a)...

Budou, neboj :D. Ale jenom pokud mi zas posloužíš jako model na instagram :D