sobota 8. prosince 2012

Oblíbenci za listopad

Já tyhle články nemám moc ráda, ale ,,Oblíbenci za říjen" byl hodně oblíbený článek, a tak jsem se rozhodla v podobném duchu pokračovat i následující měsíce. No jsem zvědavá, jak dlouho mi to nadšení vydrží. A co jsem tedy nejčastěji používala v listopadu? (ne, nebudu tomu ,,vtipně" řikat Movember)

Gabriela Salvette - Matte make up
Tak tohle byla výhra u Soni na blogu a tak pilně testuju :). Spokojenost tak napůl, podrobná recenze bude brzy.

E.L.F - Complexion Perfection
Podle mě snad jediný výrobek, co se ELFu povedl. Mám ho doma už docela dlouho a jak můžete vidět na druhé fotce, jsem už na dně. Takže se ho snažím dopotřebovat.



Essence - I love stage eyeshadow base
Tuhle bázi jsem si koupila kdysi dávno, ale skoro jí nepoužívám, protože mám svou oblíbenou od ArtDeco. Tu jsem ale teď nějak nemohla najít, tak jsem se vrátila k Essence - no, lepší než drátem do oka, ale odvařená nejsem.


MUA - Gel eyeliner Underground
Tak konečně něco, co opravdu stojí za to! :D. Linky od MUA naprosto parádní. Jsem fakt spokojená. Podrobná recenze bude opět následovat.


MUA - Undressed  Palette
Jo, u MUA ještě chvíli zůstaneme :D. Undressed netřeba představovat, je to naprosto parádní paletka, se kterou vytvoříte prostě cokoliv. A skvěle drží. Určitě to nebude oblíbenec jen na listopad :)



Oriflame - Delight Giordani Gold
Tohle je tay prima záležitost. Řasenku jsem dostala k něčemu zadarmo (řasenky si nekupuju, jelikož jejich počet se momentálně ustálil na čísle 16 a já si koupila tak 2 z toho :D). A jsem příjemně překvapená, řasenka má dobrý kartáček, neslepuje řasy a nedrolí se. 


MUA - Lip stain
No, teď v zimě nějak nemám náladu moc na rtěnky a lesky, protože pusu nejradši natírám balzámem Lip Smacker. Ale tak pokud už mám chuť zvýraznit rty, nejčastěji jsem sáhla po lip stain od MUA. Vydrží, hezky barví a jako plus krásně voní po ovoci.


Essence - laky na nehty
O lacích Essence ve starých lahvičkách toho netřeba asi moc psát. Kryjí dobře a relativně dlouho vydrží. Tohle jsou moje oblíbené podzimní barvy - tmavší a třpytivé. 



2 komentářů:

Skodulka řekl(a)...

Já na svůj make-up od GS ještě stále čekám, tak snad brzy dorazí.. jinak ty věci MUA! Chci taky! :D

Suzie řekl(a)...

Já zas čekám na LB jestli někdy dorazí :(. Jo MUA je fakt skvělá značka, za ty prachy hodně kvalitní