úterý 18. prosince 2012

MUA Nail Varnish - shade 13

Páni, ta holka ani nemá nic jinýho, než MUA kosmetiku. Asi nuda a bez inspirace. Ale kdeže, mám pro vás připravenejch spoustu článků, chtěla jsem uploadovat jeden před chvílí. Jenže blogger mi všechny fotky otočil jinak než jsem chtěla a nějak nemám nervy na to všechny obracet... ale tak odpusťte mi to.
Daří se mi snad všechno na co sáhnu. Dneska se mi podařilo ve škole dát první zkoušku a to hned na jedničku. Takže jsem spokojená, že o jeden předmět přes Vánoce míň a taky..no, koho by nepotěšila jednička. Zápočty jsem dala v pohodě ze všeho, jenom ještě zejtra prezentace na angličtinu, udělat protokol na chemii a pak si aspoň na pár dnů můžu hodit kopejtka nahoru. 
Protože pak bude práce a pak zkouškový. No bojim se už teď, ale ještě že mám tak skvělýho osobního učitele :). 

A teď už teda k nadpisu článku - k tomu asi není co dodávat. Už poslední lak z mojí poslední MUA objednávky (oddychly jste si?). Hrozně se mi líbí, třpytkatá tmavě zelená je taková typická vánoční. 



3 komentářů:

tamta hamta řekl(a)...

Ty Žoužel, možná by ses mohla zamyslet nad možností se prozatím vykašlat (v rámci určité soudnosti) na tyhle nehtový příspěvky. Děkuji.

Monča řekl(a)...

ty laky od MUA mám hrozně ráda, vydrží mi to bez nadlaku i dýl jak týden, velikost mají tak akorát, abych to někdy stihla spotřebovat a za tu cenu není co řešit :-)

Suzie řekl(a)...

Monča:Jojo, já taky :). Miluju třeba laky China Glaze, ale štve mě poměrně vysoká cena... kdyby byli laky třeba polovičního objemu za poloviční cenu, byla bych ráda, protože pak to akorít vysychá :(