úterý 11. prosince 2012

MUA nail polish - shade 3

Tak nám napad sníh, Vánoce se blíží, účty za plyn a elektriku stoupají, auta se klouzají... Ideální čas. A pošta jako tradičně nestíhá. Týden jsem čekala na doručení LadyBoxu (od minulého úterka), aby mi pak po cca 10ti stížnostech zavolali, že ho ztratili... Ale snad mi odešlou nový. No ale znáte to, když se fakt těšíte že vám má něco přijít a ono nic. Takže jenom doufám, že můj druhý LB bude co nejdřív odeslán a tentokrát ho pošta doručit zvládne. Zatím statečně odolávám a nečtu si recenze, ale je to sakra těžké! :D Co mi ale aspoň zlepšilo náladu je balík od MUA, který mi přišel včera. Objednávala jsem v rámci slevové akce k 35 000 fanoušků na fb. Nyní běží nová akce, sleva 40% a k tomu nějaké laky nebo co... No, já teď objednávat nebudu, protože jsem zavalená MUA :D. 
A co mi přišlo? Paletka stínů Glamorous eyes, tři laky na nehty (odstíny 3, 13 a Frozen yogurt), dvě tužky na oči (Jet Black a Royal Blue) a lesk na rty Sealed with a Kiss. 

No a hned jsem musela vyzkoušet nějaký lak:D. Volba padla, jak už podle titulku vidíte, na odstín č. 3. Mrzí mě, že MUA nepojmenovává svoje odstíny laků nějak nápaditěji, ale to jsem si myslím stěžovala už v minulém článku. Tento lak naprosto splňuje to, co jsem psala o odstínu 6. Za necelou libru super kauf :). Je problém ale s odstínama, protože barvy na webu neodpovídají, takže musíte zčásti googlovat a zčásti spoléhat na štěstí :D. 






4 komentářů:

S. řekl(a)...

Já už bych si naopak tyhle laky nevzala ani zadarmo, hrůza a děs!

Medie řekl(a)...

Taky jsem objednávala a objednala jsem si lak, který je ve skutečnosti dost divnej ale tady ten malinový se mi docela líbí. Tak váhám jestli nemám zase objednat, když je teď sleva. Nevím ale co v té akci znamenají ty laky na nehty...

Suzie řekl(a)...

S.:mě vyhovují, kryjí ve dvou vrstvách, docela dlouho vydrží (s nadlakem)...

Medie:Já si počkám na slevovou akce k 50 000 like, protože sleva 50% a poštovné zdarma, tomu se nedá odolat :D

Medie řekl(a)...

No právě 50% je krásných a jestli to půjde tak rychle jak teď tak to bude stejně za chvíli...spíš se bojím, že to propásnu :)
Ještě k těm lakům, mám šedej magnetickej a ten je teda úplně super, doporučuji, příště si objednám ty zbylý magnetický co prodávají..