středa 19. prosince 2012

Gabriella Salvete - matující make-up 01 Sandy

Tak jako jo, měla bych se teď učit na prezentaci, kterou mám už za pár hodin. Místo toho tady sháním materiály ke zkouškám a taky jsem se rozhodla napsat na blog. No, jenom doufám, že ta prezentace nějak dopadne. 
Co se týče matujícího make-upu od GS, tak jsem si ho nekupovala sama, ale vyhrála jsem ho v nějakých těch masových rozdávačkách co nedávno proběhly. Ruku do ohně za to nedám, ale myslím, že to bylo u Soni. 


Naštěstí jsem si mohla sama zvolit odstín, tak jsem si logicky vybrala ten nejsvětlejší. Celkem se dělá ve 4 odstínech, což mi teda přijde sakra málo, ale budiž. Docela jsem se obávala, že i jednička bude moc tmavá, jak to tak u drogérkových značek bývá. A moc jsem se nesekla. Je libo trochu oranžovo-hnědé?


Co je ale docela štěstí, že po rozetření to není tak hrozné a na obličeji mi sedne a nevypadám jako chodící reklama na Halloween. Spíš jako takový lehce nezralý pomeranč... ale vážně, docela to vypadá i přirozeně. Jenže, problém je v tom, že make-up se rozetře tak dokonale, že nezakryje naprosto vůbec NIC. 




Tenhle letáček jsem k tomu dostala.... Ano, s pletí splynul tak dokonale, že ani nebylo poznat, že jsem si něco na tu pleť dala. A že zmatní pleť jen na místech, která to potřebují? Asi bych měla být ráda, že v tom případě nemám pleť vůbec mastnou, protože tenhle make-up nematuje vůbec. Ale tak hlavně že je to napsaný velkym písmem vepředu na obalu...

Jsem opravdu zklamaná a sice se říká ,,Darovanému koni na zuby nekoukej", ale prostě musím remcat a brblat. Jenom jsem ráda, že jsem si ten make-up nekoupila sama, protože bych hořce litovala peněz...

5 komentářů:

Skodulka řekl(a)...

Já ho tu mám na vyzkoušení taky, ale ještě jsem se k tomu nedostala.. :-/ jen jsem zkusila odstín no a.. bohužel já si vybrat nemohla, tak je trochu oranžovější :D

An. řekl(a)...

To je zajímavý make-up, když nekryje... :)
Tedy, myslím, že zrovna mně by to moc nevadilo, nemám ráda masku, ale přeci jen... :))

Suzie řekl(a)...

An:Tak kdo by měl rád masku :). Ale tohle nekryje absolutně vůbec, je to spíš jako tónovací krém...

Skodulka:aspoň to máš jak ze SenzaBoxu :D

Ivet řekl(a)...

Testovala jsem ho včera, po 12 hodinách jsem se chtěla odlíčit a kromě řasenky a stínů na ubrousku nic nebylo.

In your face! řekl(a)...

Jaj, to mě mrzí, že nevyhovuje. Já jsem vyhrála hydratační, tak jsem na něj teda zvědavá, zítra ho hned podrobím zkoušce.