středa 5. prosince 2012

Essence - Hard to resist

O značce Essence tu dlouho nebyl žádný článek. Proč? Protože jsem si od nich strašně dlouho nic nepořídila, naposled snad destičky na nail stamping, ale  to jsem myslím ani nefotila. A předtím tak půlroku nic. Nějak by mě ani nenapadlo o této značce psát, protože díky nedávným výprodejovým akcím jsou články skoro všude. 
Je to pár dní zpátky, co jsem si nalakovala lak od Essence v odstínu Hard to resist. Je to naprosto nádherná tmavě modrá barva, která v sobě ještě navíc obsahuje modré třpytky. Lakuje se skvěle, kryje v jedné vrstvě a dlouho vydrží (na fotkách je asi 3. den po nalakování). Jenže jsem si myslela, že nemá cenu ho na blog dávat, protože ho už stejně asi neseženete a navíc ho tu určitě musím někde mít. No, nemám. Což mi přijde škoda, protože podle tohohle odstínu mám pojmenovaný celý svůj blog :). Tímto příspěvkem bych zároveň chtěla uctít minutou ticha staré obaly laků od Essence, které již nikdy nebudou mezi námi :'(.
(čekujte poslední fotku s bleskem, tam jsou skvěle vidět ty odlesky)




3 komentářů:

Martina řekl(a)...

Krásná modrá... Škoda, že mi moc nesluší, jinak bych do ní hned šla.
Minutu ticha za staré obaly držím skoro každý den. Ty nové laky jsou nějaké reformulované a prostě nevydrží déle než jeden den :(

http://2-b-beautiful.blogspot.cz/

Suzie řekl(a)...

Martina:Já nikdy žádný nový lak nezkoušela, nějak e mi nelíbí ty odstíny (i když asi bych si vybrala), spíš mě odrazují ty negativní recenze....

evie řekl(a)...

mne pripomina aspon farbene jeden od maybelline:)