pátek 21. prosince 2012

Článek beze smyslu

To je teda naprostá většina článků, ale tak mám nějakou chuť na psaní. Včera jsem totiž šla nakupovat dárky na Vánoce a dopadlo to samozřejmě tak, že dárky jsem žádné nesehnala, ale pro sebe jsem si musela něco koupit...
A co to bylo? Držák na příbory. Jo, moje kamarádka se taky smála, když jsem jí to řekla. On se ale takovej stojánek na příbory může přetvořit na stojánek na kosmetiku. Jako, já vim že to neni žádnej designérskej zázrak, ale bohužel všechny ty super make-up holdery co vídáme ve videích ,,my make-up collection" zahraničních bloggerek jsem nikde v zahraničí s přijatelnym poštovym, natož v ČR prostě nesehnala... Takže docela dobře poslouží  i toto. Bohužel se mi tam nevešlo zdaleka všechno, co jsem tam chtěla dát a to mě donutilo se nad sebou dlouze zamyslet...



Pak mi taky minulou sobotu (to bylo 15.12.) přišel LB. Docela prima na to, že ho odeslali jako všem ostatním 3.12..... On mi totiž ten box někdo na pošt ukradl. Nejdřív se tvářili, že ho i budou doručovat (což mi mělo být podezřelé, jelikož se jedná o jev nevídaný), ale samozřejmě ,,doručování nebylo uskutečněno z technických důvodů" a prý bude doručen další den. Další den doručen nebyl a zde taky končí zmínka na internetovém sledování... Po několika dnech a x naštvaných mailech se mi někdo konečně uráčil ozvat. Nejdřív moc příjemný mail, že se balík ztratil a že si to mám vyřídit s odesílatelem. Takže jsem kontaktovala LB, kde mi ihned napsali, že mi co nejdřív pošlou nový. Mezitím mi ještě volali z doručovací pošty, že se mi omlouvají, ale balík se ztratil. No, to už jsem nějak rezignovaně poděkovala za zprávu překvapená, že se někdo z pošty OMLUVIL za to, jak neschopná firma to je. 
Každopádně komunikace LB fakt na jedničku, někdy v pondělí mi psali, že pokud mi balík nebude doručen, tak se mám ozvat. V pondělí se uskutečnil výše zmíněný hovor, tak jsem hned psala do LB a hned při dalším rozesílání (což bylo v pátek) mi box odeslali a já ho v sobotu měla doma. A to mi ještě včera psali, jestli vše v pořádku došlo. Takže zákaznický servis LB opravdu skvělý a poště už radši psát nebudu, jelikož tolik sprostých slov by můj blog ani neunesl. Každopádně jsem fakt ráda, že LB změnil dopravce, který třeba už bude doručovat zásilky...


No uf, to jsem se rozepsala, ale snad mě chápete. Člověk se těší na balíček, tvrdne celý den doma, a ty ********* (dosaď libovolnou nadávku) ani nejsou schopný ten balík doručit. Jinak jsem ale s prosincovým LB moc spokojená. Nebudu ani fotit, co jsem tam měla, protože to jste všichni už padesátkrát viděli. Za mě jenom fakt palec nahoru pro Inglot, tu věc na kůžičku a Saloos. Další věci taky určitě využiju. Jenom prosím, už žádný pytlíky, krabičky jsou mnohem lepší (a já už zas pomalu nemám kam dávat laky... :D)

4 komentářů:

caramelbiscuit řekl(a)...

Páni, tak to je vážne nepríjemné keď ti niekto z pošty ukradne balíček. A človek by si myslel že keď je to taká veľká firma, že tam takéto veci robiť nebudú.
amethyst-fatale.blogspot.sk

Suzie řekl(a)...

Hlavně ten zloděj byl fakt blbej, že mi ukrad balík do ruky,k terej má track number... Kdyby ukrad obyčejnou zásilku, tak to nikdo nepozná, takhle jo :D

S. řekl(a)...

Koukám, že na poště vládne anarchie :/ Přístup LB je vážně skvělý!

An. řekl(a)...

Tyhle zprávy o poště, která krade a ztrácí balíky čím dál víc, mě docela děsí tedy... :/ :)