pátek 9. listopadu 2012

Suzie ,,modelkou"

Proč ty uvozovky? Protože na modelku bez uvozovek mi chybí centimetry do výšky a přebývají kilogramy :). Chtěla jsem vám ukázat fotky, které nedávno nafotila moje kamarádka.
To je tak, když máte spoustu kamarádů kteří rádi fotí a jedna z nich vám napíše, jestli nemáte čas, že shání někoho na focení. Tak jsem na to kývla a procházela se po Stromovce (pražáci vědí) v jehlových lodičkách. No byla to sranda. Ale stálo to za to, protože fotky se podle mě dost povedly. A pokud vás zajímají další fotky od mojí kamarádky, kliněte SEM  (i případně pokud byste sami chtěli nějakou fotku). 








10 komentářů:

An. řekl(a)...

Krásné fotky... :)
Jinak já pražák nejsem, ale Stromovku znám... Doufám, že lodičky moc neutrpěly, jsou hezké. :))

Missy řekl(a)...

Ta v listí je přímo pohádková! Dokonalý nápad a perfektní provedení. Sluší ti to.

Suzie řekl(a)...

An:děkuju :). Jinak lodičky netrpěly zas tolik, ale byla hrůza když jsem stála na jedné noze, druhou zvednutou a položenou na lavičce a přitom se mi podpatek té na které jsem stála bořil do hlíny.... :D

Missy:děkuju za pochvalu, kamarádka má dobré nápady na focení :)

Monča řekl(a)...

ta předposlední je senzační :-)

Kira řekl(a)...

Moc ti to sluší *.*

Tereza řekl(a)...

oooo, to ti sekne, takova kocka! xx

Zuza řekl(a)...

Ta předposlední je vážně úžasná :)

Skodulka řekl(a)...

Téééda! Vážně nádhera! Fotky jsou fakt úžasné a ta v listí.. ooo ta teda je kouzelná!

xPlanetkax řekl(a)...

Moc ti to sluší! Vážně skvělé fotky! Odkud máš lodičky? :)

Suzie řekl(a)...

Moc děkuju všem za chválu, i když velká část patří fotografce :))
xPlanetkax:z Humanicu :)