sobota 3. listopadu 2012

Suzie make-up artistou

To je tak když se sejdou dva umělci. Jeden, který si tak říká jenom ze srandy (já) a druhý, který je fakt umělec. Někdy před měsícem jsem psala o jednom projektu. A teď se konečně dozvíte, o co jde. 
Můj kamarád Johnny Midgey  se rozhod natočit videoklip ke svojí písničce Doctor D. A já mu dělala kameramana a vizážistku v jedný osobě. Jak můžete vidět na fotkách i na videu, natáčení byla fakt sranda a klip se myslím celkem povedl. A to i přes to, že jsme chtěli natáčet ve vlaku, ale bylo tam moc lidí, na Václaváku jsme byli svědky zločinu a mě málem bodla zákeřná vosa. Dneska jdeme natáčet znova, tak jsem zvědavá, co za pohromy se zase stane....





A tady je už samotné líčení! :D Tohle je druhá verze a ještě video není celé, dodělávala jsem pak ještě fialové linky, umělé řasy a tak, ale aspoň něco :)). (ozubeným kolečkem si změňte kvalitu na HD ať tam je aspoň něco vidět). 



No a tady už celý video, tak na něj mrkněte (více jakou mi to dalo práci sem vložit?)





Johnny Midgey - Doctor D from Johnny Midgey on Vimeo.

0 komentářů: