úterý 13. listopadu 2012

Rimmel Lycra Pro - Velvet rose + nákup MUA

Ještě než Vám ukážu lak zmiňovaný v nadpise a mojí objednávku z MUA store, potřebuju si postěžovat. Už asi měsíc mě bolí noha, ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost. Včera jsem skoro nemohla dojet domů, jak mě to bolelo. A to už mě donutilo pozornost věnovat. Takže než pojedu na chirurgii a odtud rovnou do školy, mám tu jeden článeček. 

Nedávno mi přišly poštou kuponky do DM. Chodí mi docela často, ale málokdy tam něco bylo. Tentokrát se mi ale trefili přesně do noty - sleva 50 a 20 % na některé výrobky od Rimmelu? Jo, to fakt můžu! Zatím jsem se rozhodla koupit pudr Stay matte do zásoby (je to asi můj nejoblíbenější pudr a za asi 60 kč jsem ho nemohla odmítnout). Další co jsem si vybrala byl lak z kolekce Lycra Pro, slibuje výdrž 10 dní (no to bych chtěla vidět). Ale musím říct, že mě skvěle překvapil.
Ze začátku mě sice naštval, protože nešel otevřít, tak jsem do toho musela jít zubama :D. Pak už ale byla jenom samá pozitiva. Má krásně široký štěteček (stejný jako u laků od Bourjois), takže se lakuje fakt skvěle - na 1 nehet stačí 1 tah. Paráda. Z krytí jsem byla taky nadšená - vážně stačí jen jedna vrstva. 
Tenhle lak určitě doporučím,mě stál asi 40 kč, což je naprosto skvělá cena za takový lak na nehty, ale klidně bych si koupila i za plnou cenu. Problém je, že v nabídce je docela málo odstínů (nebo to bude spíš ČR, tady je malý výběr čehokoliv) a tak jsem měla problém si vybrat. 

A teď už fotky... tady ve stínu, kde barva asi nejlépe odpovídá:





A na sluníčku:



No a další věc co vám chci ukázat je moje objednávka kosmetiky MUA. Určitě jí všichni znáte a nemusím představovat :). Objednala jsem si umělé řasy, mozaikový bronzer, rtěnku, balzám na rty a legendární paletku Undressed....



...a tohle jsem k objednávce dostala zdarma (lak na nehty, trio očních stínů a tužku na oči).

Produkty mi přišly někdy minulý týden, takže už je mám prozkoušené, ale rezence napíšu později. S objednávkou jsem moc spokojená, bála jsem se, jestli vůbec dorazí (Rendy měla nějakou negativní zkušenost a prý i nějaké další holky přes měsíc čekali na svou objednávku). U mě bylo všechno v pořádku, objednávala jsem 26.října, což byla myslím sobota. Platila jsem hned a pár dnů se nic nedělo, moje objednávka byla pořád ,,Processing". Pak se najednou změnila na ,,Complete". Jenže to jsem se dozvěděla až po přihlášení na stránky, žádný mail nepřišel ani nic. No, tak jsem to považovala za odeslané a objednávku po více jak týdnu přišla. Vše perfektně zabalené a nerozbité... Takže objednat určitě doporučuju, paletku Undressed má sice Plum na eshopu, ale tam je věčně vyprodaná :(. Navíc nyní je 35% sleva na vše a poštovné do ČR zdarma :)

7 komentářů:

Monča řekl(a)...

já objednávku mua dělám právě teď, ale zatím to mám tak za 8 stovek tak to musim ještě trochu promazat :D
já jsem si vybrala pěkně blbej odstín toho laku od rimmel, měli skoro všechno vyprodaný, tak jsem si vzala takovej světle růžovej a on není na nehtech skoro vidět :-(

Suzie řekl(a)...

Monča:Já bych ráda objednala, ale je to nemožný jak ty stránky padaj :D

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, můžu se zeptat, když chci objednat MUA musím mít internetové bankovnictví?

Suzie řekl(a)...

Anonymní:Na MUA lze platit jen přes PayPal, takže ano...

Sabink@ řekl(a)...

Ahoj ,doufám ,že se nenaštveš nebo se tě to nějak nedotkne ,ale můj foťák je v háji a jelikož jsem dostala Lb zdarma ke zrecenzování bylo mi trapné to přidat bez obrázků . A tak jsem si půjčila tvé obrázky ,které mi přišli moc pěkné .A vím ,že píšu pozdě ,ale opravdu jsem chtěla ,aby jsi to věděla ,protože mě by také naštvalo ,kdyby si někdo jen tak půjčil mé obrázky . Doufám ,že jako omluvu přijmeš ,aspoň poděkování v článku o LB.

Suzie řekl(a)...

Sabina:No, mohla jsi se zeptat předtím, ale tak dala jsi tam aspoň odkaz, takže... v pohodě, jsou i horší věci, tohle neřeším :)

Arvonka řekl(a)...

Tento lak mám a zbožňujem ho, na jeseň ideálny :)