čtvrtek 1. listopadu 2012

Oblíbenci za říjen

Já jsem nikdy moc nebyla na tyhle články co se týče největších oblíbenců za určitý měsíc. Ale tak... ani nevím proč, napadlo mě, že tenhle článek taky napíšu. A to sice paradoxně v době, když se skoro nelíčím, ale tak... budiž :D. Jak tedy vypadá dekorativní kosmetika kterou nyní používám?

Bourjois - Flower Perfection odstín 51
Základem se hezká pleť a to zaručí make-up, který odstínem přesně sedí vaší pleti. Já mám problematikou pleť, zvlášť teď když jsem nastydlá a tak oceňuju větší krytí které mi tenhle make-up poskytne. Jeho nevýhodou je, že je na mě o malilinkato tmavší, takže ho musím dobře rozetřít, ale přechod mezi krkem a obličejem není vidět a já tak nepůsobím jako mrkev.



Max Factor - 2000 Calorie Black
Co k téhle řasence říct? Pějí se na ní ódy všude po internetu. Já si jí koupila náhodou, když jsme s mamkou šly do parfumerie a tam měli nějaký výhodný set - make-up od MaxFactoru který máma používá a právě tuhle řasenku. Takže jsme si set pěkně rozdělily. Já tu řasenku fakt zbožňuju, neslepuje a dělá nádherný řasy :).



Maybelline - Volum' Express One by one  Black
Velká konkurence 2000 Calorie. Nějak se nemůžu rozhodnout, která mi vyhovuje víc, obě patří moje nejoblíbenější řasenka a používám je na střídačku nejčastěji. Ono se mi totiž nikdy nechce ráno do školy vstávat, a tak líčení minimalizuji na minimum. Ale řasenka prostě musí být vždycky!



Max Factor - Creme Puff 05 Transluscent
Tohle je nejoblíbenější pudr mojí mámy, řikala mi, že ho používá už léta letoucí :). A já samozřejmě neodolala a musela si ho pořídit taky. Obě ho máme v transparentním odstínu (sdílíme totiž stejný názor, že transparentní pudry jsou nejlepší, protože odpadnou starosti s řešením nevhodného odstínu). Pudr je krásně jemně namletý, nepráší



Bourjois - Effect Smoky Crayon Black
Nějaké stíny po ránu? Pche, ani náhodou. Na to ráno není čas. Pokud ale přece jenom potřebuju nějak zvýraznit oči, sáhnu po černé tužce na oči od Bourjois. Dají se s ní krásně dělat linky, protože má tenkou špičku. A hlavně linky dlouho vydrží a nerozmazává se, což při celém dni ve škole určitě oceníte...



Tak doufám, že se Vám článek aspoň trochu líbil. Přemýšlím, zda to zavést jako pravidelnou rubriku, ale spíš ne. Musela bych na to totiž celý měsíc myslet a určitě by se mi do toho na konci každého měsíce nechtělo :D. 

Jinak na co se můžete těšit v nejbližších dnech? Odtajnění onoho projektu o kterém jsem vám psala nedávno. Článek na přání o mých razítkách na nehty. Recenzi na BB cream od Holika Holika a také můj pohled na LadyBox. Ano, LadyBox je všude, ale když už ho mám, tak chci o něm taky napsat... nechci ale článek typu ,,Je tam to a to, voní to tak a tak", ale chtěla bych se trochu zamyslet nad celým konceptem LB. No, snad se vám článek bude aspoň trochu líbit. Zatím se mějte a nevěšte hlavu, zítra odpoledne začíná víkend!!!


4 komentářů:

An. řekl(a)...

Mně se rubrika docela líbí. :) A jsem zvědavá na zamyšlení nad celým Ladyboxem. :)

In your face! řekl(a)...

Hezký článek :). Jsem pro stálou rubriku, ale chápu tvoje pohnutky (já se s touhle rubrikou taky chystám zítra začít, ale je mi jasné, jak se mi bude chtít každý měsíc :). A těším se na zamyšlení o LB.

Katie řekl(a)...

Tieto ceruzky vyzeraju super, na stranke sa daju kupit za necelych 200kc, co je celkom prijatelna cena... len tipujem ze u nas na SVK to bude tak 13eur maloobchodna cena... :/ Ale chcela by som ich vyskusat.

Mila de Illusoire řekl(a)...

Koukám, že si tady někdo oblíbil Bourjois:) Mě nejvíc zaujaly ty linky, od Bourjois jsem ještě žádné neměla a ta tenká špička se mi líbí:)