úterý 27. listopadu 2012

MUA recenze 2

Tak, doufám, že vás tohle téma neotravuje. Ale celkem mi připadá, že na českých blozích se MUA moc neobjevuje (a zahraniční skoro nečtu, protože mě nebaví slintat nad značkami, které u nás nejsou nebo jsou 10x dražší). A to je škoda, protože jak jsem psala v minulém článku, je to podle mě super-levná a super-super kosmetika. O nedávné akci (-35% na vše + poštovné zadarmo) jsem informovala mám pocit jenom já a Rendy. A když jsem hledala swatche co koupit, na české stránky jsem skoro nenarazila, maximálně tak na recenzi Undressed.
Tak doufám, že vás další recenze na výrobky MUA bude v záplavě bb creamů z jakéhosi slovenského eshopu a giveaways nevhodných produktů z obou českých boxů bude bavit.


12 shade palette - Undressed




Je potřeba něco dodávat? Každý ví, že tohle je dvojče Naked a swatche jsem ani nefotila, protože ty najdete na každém blogu a porovnání s Naked na každém druhém. Jenom řeknu, že stíny jsou skvěle pigmentované (ale trošku práší) a na oku vydrží. Balení je levný plast, ale tak co byste chtěli za 3 libry. Pár ukázek, jak jsem se s Undressed nalíčila:



Upozornění:Na následujících fotkách mě po celém dni opustila horní linka, držme za ní prosím minutu ticha. (a byla jsem líná to předělávat když jsem pak už zůstávala doma)




Lipstick - shade 6


Nikdy jsem nebyla moc rtěnková, ale v mých posledních objednávkách (nejen od MUA) rtěnky převažují... No, časy se mění. Když jsem dělal objednávku, tak mě to zaujalo - rtěnka za libru? No zkusíme to žejo...
Odstín 6 je taková lehce růžová přirozená barva (ruku jsem musela přejet několikrát, abych docílila tak sytého odstínu)


Jo no, co se týče pigmentace, tak na tom neni úplně nejlíp, ale dá se navrstvit. Výdrž neni úplně excelentní, ale ujde. Rtěnky jsou hodně krémové, takže na vysušené rty ideální. Taky mi připadá super, že dole je průhledný plast a tak vidíte, co je to za odstín. Ale jednou mi ten průhledný plast zůstal v ruce a já zjistila, že se tam nachází lesk na rty ve stejném odstínu jako je rtěnka. Docela vtipný detail a to se mi líbí.

A nakonec ne japonec, ale fotka na rtech. Jak vidíte, je to fakt přirozená barvička která rty jenom lehce zvýrazní. Za libru? Stoprocentně doporučuju. Pořád mám v paměti rtěnku od Essence, která je dvakrát tak dražší a obsahuje obří třpytky které řežou do rtů....

Love hearts - Lip balm Kiss me


U balzámu mě naprosto učaroval jeho obal. Přehlédla jsem i fakt, že se do balzámu musí sahat rukou a to já nemám ráda. 


Barva je docela výrazná, ale ve skutečnosti tak moc řvavá není :




U balzámu se mi líbí, že rty hezky a přirozeně zbarví a docela dlouho na rtech vydrží. S hydratací na tom ale neni úplně nejlépe, mně to stačí, protože nemám nějak extra vysušené rty, ale čekala bych že balzám bude hydratovat mnohem více. Nicméně koupě určitě nelituju, stál 2 libry a navíc hrozně hezky sladce voní :).

Mosaic Bronzer - Natural Glow



Tak tenhle krasavec je můj první bronzer. Nikdy jsem bronzer nepovažovala za nutnost, ale tenhle jsem si zamilovala a používám ho skoro denně. Líbí se mi, že mix barev dá dohromady jednu vážně hezkou a trošičku třpytivou a že není do oranžova, tudíž sedne i někomu bledému jako jsem já. Malinko práší, ale opravdu jen zanedbatelně. 


Měla jsem pro vás připravenou i fotku na obličeji, ale bohužel se mi smazala. Takže si musíte vystačit s fotkou na ruce... Stál mě 2,50 liber a za tu cenu bych ho s klidem doporučila :).

Článek jsem měla naplánovaný, že ho napíšu dneska. Celý víkend jsem totiž byla v práci nebo se učila a v pondělí jsem se vrátila ze školy, když byla ještě tma. Proto je úterý ideální den na článek, protože do školy jdu až večer. Tím vtipnější ale pro mě bylo, když jsem dneska našla ve schránce objednávku ze slevové akce. Objednala jsem jeden monostín, dvě rtěnky, lip stain, gelové oční linky a růžovou řasenku. Už se nemůžu dočkat až to všechno prozkouším. Takže v brzké době čekejte další MUA rezenci. A to ještě čekám jeden balík a jeden pro kamarádku :D: Takže se mi nejspíš bude o MUA i zdát






8 komentářů:

In your face! řekl(a)...

Undressed mám, psala jsem o ní. Teď jsem si z MUA taky objednala nějaké věci, ale ještě nepřišly :-/

trb řekl(a)...

hele a co máš proti slovenským bb krémům a jakýmsi soutěžím?

jinak ale ten bronzer vypadá naprosto překvapivě dobře. já jsem tedy akci 35 vynechala (když jsem chtěla, tak nejdřív spadla stránka a pak už jsem nechtěla), ale možná při akci 50... no uvidíme!

Monča řekl(a)...

jééé tohle mi nedělej, já netrpělivě čekám na svoji objednávku, už by měla být minulý týden odeslaná, tak doufám že dorazí nebo mě klepne :D

Kyky řekl(a)...

Máš pocit, že je o MUA málo v česko-slovenských vodách slyšet? Já teda ani moc ne, ale pokud bude čas a nálada, taky teda něco zkusím sepsat, říkala jsem si, že by to mohlo vyznít jako nošení dříví do lesa...
No, moje slevová objednávka čítá skoro 20 kusů, takže už se moc těším, až dorazí... :DD

Suzie řekl(a)...

In your face:Jé tak to jsi byla ty, já jsem věděla, že jsem nějaký český blog krom Rendy četla s tímhle článkem :). No, ono jim to trochu dýl trvá, já teď objednávala 16.11. a přišlo to dneska... objednávky z 23.11. nejsou ani odeslaný...

trb:no nebaví mě tyhle masovky, kdy nejdřív všichni dostanou Ziaju, pak všichni bb cream a podobně... ale třeba ze mě jenom mluví závist. Jo taky jsem chtěla vynechat, ale znáš to...

Monča:držim ti palce!

kyky:Já nevim, tak možná nesleduju ty ,,správné" blogy, ale fakt o MUA skoro nikde nečtu...Určitě napiš recenze, až dorazí, ono ty odstíny na webu moc neodpovídají a swatche se hodí...

Em řekl(a)...

Holky, když jste objednávaly, přišel Vám nějaký potvrzující email o odeslání objednávky? Mně zatím nic a už je to vín než týden..:-(

dada řekl(a)...

Undressed som si objednala aj ja, tak som velmi zvedava:)))

Suzie řekl(a)...

Em:mě přišel mail po objednání, pak mail od paypalu po platbě... ale žádný mail o odeslání...