středa 21. listopadu 2012

mojesminky + Gabriella Salvete

Teď jenom opravdu rychlý článek, protože mě dneska čeká ještě škola a předtím musím shánět učebnici na chemii, protože za dva týdny píšu zápočtový test a skripta která jsem si koupila na začátku semestru jsou mi slušně řečeno na nic... Aby toho nebylo málo, strašně mě bolí hlava, tak jenom doufám, že nebudu mít zase migrénu... 

No, ale abych najela na lepší notu. Před chvílí tu zvonila pošťačka a mě přišel tak krátce očekávaný balíček z eshopu mojesminky.cz. A co jsem si objednala? Nechtěla jsem to moc přehánět, tak jenom 3 rtěnky od Barry M...

Naprosto nádherný barvy... No vy byste je tam nechaly? :D


součástí balíčku byl kromě faktury  a vizitky s moc milým vzkazem od Báry také balíček, který mi popřál hezký den...


...a v něm spousta vzorečků Dazzle Dust :)


Jak už jsem myslím jednou psala, mojesminky.cz jsou podle mě prostě nejlepší eshop tady v ČR. Dobrý výběr, opravdu rychlé odeslání, o všem vás informují a ještě dostanete kupu vzorečků (a to byl můj nákup za necelé 4 stovky). A milý vzkaz (ač je to maličkost) vám taky vyloudí úsměv na rtech.

Další věc která mi nedávno (vlastně včera) přistála ve schránce je matující make-up od Gabriella Salvete, který jsem vyhrála u Soni na blogu. 


A shodou okolností včera taky přišla řasenka od GS, kterou jsem vyhrála zase u Haničky


A ještě stále čekám na objednávku z MUAstore. A taky na jednu spolupráci. A taky jsem udělala jeden mininákup Essence, ale to snad ani nemá cenu ukazovat. Ach jo, a to jsem ze sebe měla radost, že jsem dlouho nenakupovala :D.

Na výrobky uvedené zde v článku se určitě můžete co nejdříve těšit v recenzi, já sama jsem opravdu hodně zvědavá na všechny ty věci, jak mi budou/nebudou sedět...

5 komentářů:

tuttobene řekl(a)...

Jé, gratuluju k výhře S GS. Já všude přišla pozdě :) Ta rudá Barry M je k nakousnutí. Vypadá skvěle!

Sonidlo Nail Polish řekl(a)...

Já se na recenze těším :)

trb řekl(a)...

to jsem ráda, že řasenka došla. a doufám, že budeš spokojená.

xoxopatty řekl(a)...

k výhre gratulujem a tie ruže su fakt krásne :)

Bella řekl(a)...

Ty rtěnky mají krásnou barvu!

WorldByBella