čtvrtek 8. listopadu 2012

Listopadový LadyBox

Tak právě sedim ve škole, na přednášce z psychologie. Neznám snad zbytečnější předmět. A tak je pravý čas napsat další článek! Tentokrát to bude něco o čem vím, že jste to četli asi tak stokrát na jiných blozích. Ale cítím a mám povinnost o tomto tématu taky něco napsat. LB snad ani nemusím představovat, jen řeknu, že ode dneška je možné objednat prosincové vydání na stránkách LB

U listopadového boxu se mi moc líbila krabička. Černou mám ráda a kombinace s růžovou je super. 




Novinkou oproti minulému vydání byla pečeť, která je gumová a nepřelomí se. Je to malý detail, ale moc se mi to líbí :)

A teď už k samotným produktům:
Yves Rocher - řasenka pro krásné řasy, Noir, plné balení
Z tohohle produktu jsem měla velkou radost. Řasenek není nikdy dost a značku YR mám moc ráda. Po důkladném prozkoumání přišlo ale zklamání - ta řasenka je fialová. Já nedám dopustit na černou. 


Co se týče aplikace, tak je fajn, nelepí řasy k sobě a nežmolkuje. Ale tím tak pozitiva bohužel končí - řasy trochu prodlouží, ale nijak nezahustí. Takže bych si jí určitě nekoupila. Dovedu si ale představit, že pro nějakou blondýnku by se hodila.


Co se týče kartáčku, tak ten je na mě moc úzký :(


NIP + FAB - Tělové máslo Coconut latte, cestovní balení
Já nějak na tyhle mazací věci nejsem, ale tohle mě zaujalo. Krásně voní - opravdu v tom cítím kávu, kokos a i trošičku čokoládu. Zkoušela jsem ho jednou a hydratuje dobře. O plném balení bych uvažovala, ale myslím, že nezvládnu vypotřebovat ani tohle.



Yves Rocher - Tělové mléko Fruit de Noël, plné balení
Další tělové mazadlo, které je pro mě těžké posoudit. Tyhle věci mě prostě nijak neberou a rozlišuju je jenom podle vůně. A tohle nevoní skoro nijak - vůně není vůbec výrazná a lze ji těžko popsat, vůbec nic mi nepřipomíná. 



Fleur de Santé - toaletní taštička
Tak tohle mi opravdu káplo do noty. Taštička je moc krásná, puntíky zbožňuju a kombinace hnědo-růžové je taky fajn. Je taky hodně velká. A navíc taštičku vždycky nějak využijete :)



Fleur de Santé - tvářenka Radiant Blush, plné balení
A tady opět něco, co mi káplo do noty. U tvářenky na první pohled zaujme hned luxusní balení. 


A po otevření nadšení pokračuje :). Zbožňuju velká zrcátka u produktů. 


Tvářenka obsahuje zlatavé třpytky (zde fotka s bleskem)



A na závěr jedna fotka tvářenky v ,,akci". Tahle cihlová určitě není barva, po které bych sáhla v obchodě, ale docela se mi takhle líbí...



Iswari Maccacino Bio - Kakaový energetický nápoj, 20 g
U minulého LB mi přišlo docela mimo dávat do krabičky s kosmetikou kakao nebo jakékoliv jídlo. Ale teď co se mi to rozleželo v hlavě tak mi to připadá docela dobrý nápad. Kakao jsem ještě nezkoušela, ale docela se těším až ho ochutnám :)



Pure Fiji - Výživný exotický olej, cestovní balení
Tak musím se přiznat, že tenhle produkt jsem taky ještě nezkoušela. Voní ale opravdu nádherně po kokosech. 



Reniu - Kokosové tělové máslo s vůni melounu
No tak u tohohle výrobku mě zezačátku zmátl ten kokos. Pořád jsem k tomu čichala a nedávalo mi to smysl :D. Vůně je hodně sladká, příjemná, ale meloun to rozhodně není. Hydratuje dobře. 



V LB samozřejmě najdeme spoustu skvělých slev:


Jediné co mě trochu mrzelo byla poškozená krabička - nechápu to, protože vnější krabice ve kterých byl LB zabalen poškozená nebyla. Je to ale jenom drobná chybička. 



A pro LB jsem hned našla využití :).


LB mi byl poskytnut k zrecenzování zdarma. Dost vážně ale uvažuju, že bych si ten prosincový koupila. Ono se to vážně vyplatí - zaprvé cena výrobků podle mě hodně převyšuje cenu LB (která se teda ode dneška zvedla na 299kč, ale stejně). Taky se mi hrozně líbí názor, že LB je vlastně dárek ode mě pro mě a zároveň je to pořád překvapení. Řekla bych, že ten moment překvapení je u LB rozhodující a mě samotný se mi to líbí. Jasně, je pak problém že jsou tam věci které třeba nevyužijete, ale 3 stovky nejsou zas tak moc aby to nestálo za ten risk, ne?

Připadá mi škoda, že do LB není zařazeno více dekorativní kosmetiky. Nevím jestli je to mnou, která použiju maximálně jednou do měsíce krém na ruce a tím to hasne, ale připadá mi zbytečné dávat do LB 3 tělové mléka (pro mě je tělové mléko a máslo úplně to samé a nevidím rozdíl). 

Musím říct, že na začátku jsem se hodně bála, že LB dopadne jako Luxury Box, kde jste za 3 stovky dostali jeden plný výrobek a dva vzorečky o velikosti 3ml. Z LB jsem naopak vážně nadšená, dost plných výrobků a ostatní výrobky přijatelně velké - což je výhodné, protože vám připadá, že jste za svoje peníze ,,něco" dostali a zároveň máte dost času na to výrobek vyzkoušet a koupit si případně plné balení. 

Tak jenom doufám, že jsem vás článkem neunudila k smrti a ten kdo dočetl až do konce, tak je borec! :)

2 komentářů:

Lenka K. řekl(a)...

To je blbost, aby ta řasenka byla fialová :-)) Na očích fialová nevypadá a navíc noir znamená černý.

Suzie řekl(a)...

Lenka:není to blbost, jednu fialovou řasenku mám a je to stejné jako s touhle... Ona nevypadá na řasách fialová, nebo to nepoznáš, jenom je míň výrazná... A s touhle od YR jsem si omylem čmárla na ruku a je fialová :(