sobota 10. listopadu 2012

China Glaze - Skyscraper

V době kdy si tenhle článek čtete, já makám v práci jako barevná. Už mě to tam pěkně štve. Kdybyste věděli o nějaké normální brigádě v Praze na víkendy aspoň za 90kč na hodinu, dejte mi vědět, protože tohle už dlouho nevydržim. 

Představte si, že máte stroj času. Teď je pátek 15:30 (přibližně, ani stroje času nejsou asi úplně přesný) a já přišla tak před hodinou ze školy. No je to sranda, jednou za dva týdny tam chodím akorát na tělák. Takže mě fakt baví jet přes hodinu tam, hodinku si zaplavat a pak jet s mokrejma vlasama domů. Ona je ta škola celkově sranda, a už teď se děsím zkouškovýho. Ale tak...snad to nějak zvládnu. Kdybyste měl někdo nějakej tríček jak se bez problémů naučit na zkoušku z matiky, dejte mi vědět, budu vám vděčná :D.

A teď se opět vraťte do vašeho času a jdeme na téma které je v nadpise a to sice lak od China Glaze v odstínu Skyscraper. Tenhle lak jsem si koupila společně s čarodějnickou kolekcí (nebo co to bylo) ve výprodeji na modeláži. Co se týče krytí, tak nic moc, musela jsem dát tři vrsty aby to nějak vypadalo. Zas ale schnul docela rychle (i když jsem stejně radši použila vytvrzovač).
Výdrž bohužel nic moc, lakovala jsem ho ve středu a už po jednom dni se mi na ukazováčku odloupl kousek... A po dvou dnech už vypadá naprosto strašně.
Jinak barva je to ale krásná,  při focení mi vyjímečně přálo světlo i technika, tak jsem sem dala i více fotek. Oproti fotkám je možná malinko víc do fialova, ale myslím, že se mi podařilo zachytit ho dost věrně.

Takže se kochejte a já jdu ještě připravit jeden článek, který přednastavím (tímto zdravím mého asi jediného mužského čtenáře Davida :D)






0 komentářů: