sobota 29. září 2012

Trošku toho razítkování

Co dělat poslední víkend před začátkem školy? Na nějaký velký pařby se necejtim, protože jsem pořád ještě trochu nastydlá. V práci jsem si hodila volníčko a tak se flákám doma a pak teda s kamarádkou Lindou na kafe (zdravim, pokud si to čteš! :D)
No, s mojí školou to bude ještě zajímavý, mám dva rozvrhy a jaksi nevim, kterej mi platí a na studijním mi taky moc neporadili. Ale co, to se nějak poddá. Teď už k hlavnímu bodu tohoto článku!
Když se tak člověk nudí a napadne ho, že má doma spoustu Konad destiček na razítkování a dlouho je nepoužil.... No a tak přišel čas a já je vytáhla na světlo :). Překvapivě mi to s nima šlo krásně, teda mrzí mě, že se někde špatně obtisknul ten leopardí vzor :(. Ale tak co se dá dělat. 





Použité výrobky: Podkladový lak Ridge Filled od OPI, zlatý Gold Rush od Essence (je to ten starý, takže pokud vás zaujal, seženete ho už leda ve výprodeji), razítkovací lak od Essence, stěrku a razítko taky od Essence, destička je m81 od Konad a nakonec jsem dala lak Better than gel nails od Essence :).


5 komentářů:

Dia řekl(a)...

VYPADÁ TO KRÁSNĚ! :-)

Suzie řekl(a)...

Dia:Děkuju! :)

Ajvn řekl(a)...

jeej take razítko by som aj ja chcela :) vyzerá to veľmi pekne

Nikola Nikolová řekl(a)...

máš krásný blog a ty nehty vypadají úžasně :) stala jsem se tvou čtenáířkou :) budu moc moc ráda když navštívíš můj blog :) onlygirlnn.blogspot.com a když se zalíbí tak se staneš tako čtenářkou :))

Lin řekl(a)...

čoj!:D