středa 19. září 2012

Tip na skladování kosmetiky

Jo, nepsala jsem už hrozně dlouho. Ani už nespočítám, kolikrát jsem začínala touhle větou článek a kolikrát jsem slibovala, že už zase budu přispívat. Tentokrát nápady byly, ale měla jsem technické problémy...ehm...nemohla jsem najít kabel k foťáku :D. A než dělat nekvalitní fotky mobilem, tak jsem si řekla, že radši nic. A kabel jsem už konečně našla, tak můžu dělat články.
Dnešní článek píšu v práci, není tu ani noha a tak mám čas být na internetu. Taky máte problém s uspořádáním svojí kosmetické sbírky? Mně se hrozně líbí to ,,americké" uspořádání - všechno pěkně v přihrádkách, šuplíčkách... já mám na kosmetickou sbírku jenom vršek komody, bohužel. A tak jsem ráda každé udělátko, které mi kosmetiku srovná. Dřív jsem měla rtěnky naházené v takové krabičce společně s lesky na rty a balzámy. Jenže jak čas postupoval, rtěnek bylo víc a víc a přestávaly se mi tam vejít. Tak jsem zapátrala na eBay a našla tenhle praktický stojánek:




Byl mi posílán z Číny, dorazil za necelé 3 týdny a stál mě 9.88 dolarů i s pošvným, což je podle mě skvělá cena. Hledejte na eBay pod heslem ,,lipstick holder" nebo tak něco :). 

6 komentářů:

Tereza řekl(a)...

Ja bych tak potrebovala 6 takovejch stojanku aby to pobralo vsechny moje rtenky.. mozna i vic:D:D xx

Rendy řekl(a)...

já si letos koupila ten samý na Interbeauty :) stál tuším 120Kč :)

Suzie řekl(a)...

Tereza:No, já tam mám ještě místo...to znamená jediné. Koupit víc rtěnek :D:D

Rendy:Jojo viděla jsem na něčím blogu (možná to byl i tvůj). že je tam měli... na Interbeauty mě ale už nikdo nedostane :D

An. řekl(a)...

Nápad je to pěkný, ale stejně asi zůstanu u kulatých košíčků... :))

VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com) řekl(a)...

Vyzera to sikovne a kebyze mam viac ruzov, tak by som do toho urcite sla... zial, ruze ani lesky nie su prave to, na com extra ulietavam :D. Ale jednoznacne skvely tip!

♥Lenka řekl(a)...

Jéééj, to je veľmi super vec! :)

Lenka