úterý 25. září 2012

Pár novinek

Nedávno jsem se trochu rozšoupla v objednávkách na eBay. Tvářenky od Bourjois jsem vám už ukazovala, stejně tak jako stojánek na rtěnky. Další věci co jsem si objednala, jsou umělé řasy v tomhle roztomilém balení:


Řasy byly bohužel podle fotky málo vidět a tak jsem čekala, že budou míň husté a přirozenější. Tyhle jsou bohužel hodně výrazné a na denní nošení se nehodí. No ale zas stály i s poštovným dolar a třeba je upotřebým na nějaké párty.


Na další produkt jsem narazila u Dashulky na blogu. Jedná se o Strawberry Pore Cover Magic Sealer od firmy Holika Holika. Konzistencí a vlastně i funkcí mi připomíná Porefessional od Benefitu.


Po vymáčknutí z tuby ucítíte nádhernou ovocnou vůni (i když jahody to moc nejsou) a ,,hmota " je mléčně bílá. 


Po rozetření ale zprůhlední. A musím říct, že funguje dobře - póry krásně vyhladí a i trochu prodlouží výdrž make-upu. Plus ta nádherná vůně! Na fotce jsem se snažila zachytit rozdíl bez/s, ale bohužel to asi nebude moc vidět :(



Poslední věc kterou jsem obdržela jsem nedostala z eBay, ale vyhrála na FB stránká DM Drogerie. Jedná se o Ultra lift od Garnieru. Líbí se mi zejména obal, vypadá to jako šlehačka :D



7 komentářů:

Skodulka řekl(a)...

Sakra řasy za dolar? :D Asi se fakt budu muset naučit nakupovat v zahraničí! Já teď nějaké přirozené řasy taky sháním, aby mi konečně přestaly psát anonymové, že mé řasy jsou hrozné :D :D a ten Garnier jsem taky vyhrála, mamka je z něj nadšená :)

Suzie řekl(a)...

Skodulka:no tyhle stály 1.04, abych řekla pravdu :( :D. Joo nauč se to, mně to taky trvalo, ale vyplatí se! :)

Jája řekl(a)...

Mě docela zaujala ta báze. Je silikonová, viď? U nich mám problém, že mě docela vysušují.

Suzie řekl(a)...

Jája:To bohužel netuším, složení je na krabičce i tubě korejsky :D. Ale asi tam silikon bude, to je ve všech těhle bázích....

Marta Šantorová řekl(a)...

Ty řasy mám taky a přijdou mi úplně příšerný :) Jsou strašně tvrdý, takže se nechtějí ohnout podle tvaru víčky a tím mají tendenci se odlepovat..

Suzie řekl(a)...

Marta:jéé, tak jsem ráda že v tom nejsem sama, taky mi vůbec nešli vytvarovat podle víčka a odlepovali se :(

Marta Šantorová řekl(a)...

No heled jediny co fungovalo, kdyz jsem je ustrihla tak na 1/3 a lepila jsem je jen do vnejsiho konce. A nebo kdyz jsem je davala jako spodni, k extravagantejsimu makeupu, tak to taky slo, pze se to nemuselo tolik zahnout.