čtvrtek 20. září 2012

Kiko - Lip base

Dnes tu mám pro vás tip na jednu skvělou kosmetickou vychytávku, která ale bohužel není k sehnání u nás. Kiko je italská kosmetika, která je podle mě kvalitní a za velmi příznivé ceny. Bohužel nejdbližší možnost kde ji koupit je v Drážďanech. 
Nedávno jsem šla na koncert kamaráda a napadlo mě, že jsem už dlouho neměla žádnou výraznou rtěnku. A   objevila jsem tenhle malý zázrak v tubičce, který jsou si koupila na svém červnovém výletě do Drážďan - podkladovou bázi na rty.


Pro někoho to možná bude znít jako blbost a znám lidi co jsou alergičtí na různé báze pod báze. Tohle je ale pro mě vec, která opravdu funguje. Balení má v tubičce a barva je lehce oranžová. Až potud bychom to mohli považovat za korektor. Ale co se týče konzistence, je trošku lepivá, něco jako báze pod oční stíny Artdeco. 


Báze opravdu skvěle plní svou funkci - prodlouží výdrž rtěnky. Teda, samozřejmě nebudete mít výrazně rudé rty 24 hodin jako sotva po nanesení, ale o pár hodinek tu výdrž prodlouží a navíc jeho cena vás rozhodně nezruinuje - stojí totiž pouhých 5.90€. 

0 komentářů: