pondělí 24. září 2012

Bourjois Blushes - Paris LE

 Bourjois, to je podle mě legenda, co se tvářenek týče. Vídám je na spoustě kosmetických blozích a čtu na ně spousty chvály :). Sama jsem vlastnila pouze jednu a tak to chtělo napravit.
Někdy v roce 2010 vydal Bourjois limitovanou edici Paris. Ono teda je to s těma limitkama nějaký složitější.... Protože jedna kolekce Paris je ve spolupráci s Juliettem Buré, jako oslava nejznámějších památek Paříže. Tady jsou všechny tvářenky:


Já vlastním tu s Champs-Elysées :). Takže potuď jasné. Jenže pak jsem narazila na další LE Paris, kde ale tvářenky byly trochu odlišné:

Takže jsem teď trochu na rozpacích. Googlovala jsem a googlovala ale nezjistila jsem, jestli se jedná o dvě limitky nebo jenom jednu nebo prostě co. Každopádně my můžeme být v klidu, protože k nám se ta limitka samozřejmě vůbec nedostala a už asi nedostane... No, ještě že máme internet :D.

 Přiznávám, že jsem si tvářenky objednala hlavně kvůli obalu. Vygooglovat jak vypadají jednotlivé odstíny bylo dost těžké, protože ty názvy jsou totožné s běžnou nabídkou. Když to ale porovnám, tak odstíny jsou podle mě trochu jiné. Ty obaly jsou ale naprosto nádherné:



Objednala jsem si odstín 34 Rose D'or



....a 33 Lilas D'or


První co na nich zaujme (kromě obalu) je krásná a intenzivní vůně. Většina kosmetických výrobků voní, když si čichnete přímo k nim. Bourjois tvářenky ale cítím i když je mám na tváři. Někomu by to mohlo vadit, já tu vůni ale zbožňuju. 
Co se týká barvy, tak Lilas je taková hnědá barva s naprosto nádherným zlatým odleskem. Tomu se nedá ani říkat třpytky, protože jsou naprosto miniaturní a a nevypadají jak od kolotoče, spíš dají pleti takový ten jemný zdravý leskl nádech. Rose je jak už název napovídá klasická růžová taktéž se zlatavými odlesky. 

Zde fotka bez blesku na denním světle:


A zde s bleskem:


A fotka na ruce. Řeknu vám, fotit tohle byl opravdu oříšek.. A samozřejmě že ve skutečnosti je to tak stokrát krásnější. Ale snažila jsem se co to šlo a pro představu ty fotka snad postačí. Chtěla jsem sem dát fotku bez blesku, ale bylo to k ničemu, nebyly tam vidět ty odlesky a ani správně barva. Takže se kochejte :)



Co se týče výdrže, tak rozhodně nemám co vytknout. Pigmentace je naprosto dokonalá, stačí nabrat jen trochu (zvlášť u Rose D'or, což je dost výrazný odstín).
Jelikož mám mastnou pleť, tak jsem se vždy bála lesklých tvářenek. Ale díky Bourjois jsem zjistila, že naprosto zbytečně. Tyto dvě tvářenky naprosto zbožňuju a opravdu nechápu, proč se nedostaly k nám na český trh :(

12 komentářů:

In your face! řekl(a)...

Oooo, ty jsou tak krásné. Dobrý kup! Já jsem je nějakou dobu okukovala na ASOSu, ale odolala jsem, protože tvářenek mám nad hlavu.

trb řekl(a)...

no tý jo, tak dík, já už snad deset minut hledám na netu, kde koupit tu verzi se sluníčkovou eiffelovkou. mám jenom tu normální... a začínají mi docházet nápady, protože na asosu to nemají, na fragrance direct taky ne, ebay mi taky nepomohl...

fakt díky.

Alizee řekl(a)...

opravdu škoda, jsou fakt krásný!

Suzie řekl(a)...

trb:Proomiiin :D. Já kupovala na eBay od tohoto prodejce: http://myworld.ebay.com/vanitypalace?_trksid=p2047675.l2559 tak zkus pohledat...

trb řekl(a)...

jéé děkuji, ale prohledala jsem mu to tam a taky má jenom tu normální eiffelovku, co už mám doma. já bych chtěla tu s těmi kytičkami.

(a pokrytecky prohlásím, že na odstínu tvářenky mi vůbec nezáleží)

VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com) řekl(a)...

Bourjois je moja oblubena znacka, cize si ma velmi potesila :-). Lilas D'Or mam aj ja a z 'praskovych' pudrov je to jednoznacne moj najoblubenejsi kusok. A tie rozpravkove obaly! Ja by som dala povinne vyrabat len take ;-)

Lucifrid řekl(a)...

Krasny, me trubku nenapadl Ebay, chjo :(. Diky moc za pripomenuti, jdu do nich, jsou nadherne :).

Suzie řekl(a)...

Lucifrid:No jsem ráda že vás tak krásně podporuju v utrácení :D

Tipy-pro-krasu řekl(a)...

Prosimtě, do kdy mají ty tvářenky datum spotřeb, když jsou z roku 2010? Líbily se mi jako dárek pro kamarádku...je tam něco na nic napsáno? vzala bych je klidně z toho ebaye.

Suzie řekl(a)...

Tipy-pro-krasu:Nikde to tu nevidim :(. Ale je to pudrovej produkt, tak bych se o výdrž nebála....

Tipy-pro-krasu řekl(a)...

Děkuju za odpoveď, jsi hodná... taky myslím, že tyhle pudrové věci se snad nekazí. To balení je vážně nádherný a kamarádka Paříž miluje, tak myslím, že by to bylo originální. Ještě jednou děkuju za ochotu.

Suzie řekl(a)...

tipy-pro-krasu:Nemáš vůbec za co! Bohužel tam fakt nic není, jenom ten otevřený kelímek a v tom 18 měsíců :/