pátek 15. června 2012

TAG - No mirror make-up

Po dlouhý době zase nějaká řetězovka. Tuhle jsem viděla u Petry  a zaujalo mě to :). Takže jsem se na to vrhla taky. Bohužel jsem nedělala video, tak si budete muset vystačit s fotkama. Na video totiž nemám potřebnou techniku a k čemu by bylo nekvalitní neostré video se špatným zvukem? Takže si budete muset vystačit s fotkami a popisem :). Pokud jste o tomto tagu nikdy neslyšeli, tak jde o to, že se máte pokusit namalovat bez zrcadla :).
Trošku jsem si to usnadnila tím, že jsem si na stůl předem přinesla jakou kosmetiku budu potřebovat. Normálně se totiž líčím vestoje u velkého zrcadla (dveře skříně jsou zrcadlo :) ) a jak se znám, tak bych se nevydržela nepodívat, tak jsem šla ke stolu, kde zrcadlo nemám.
Použité produkty:


A pak jsem šla na to. Začala jsem make-upem, který jsem nanášela stippling brushem. Přišlo mi to docela jednoduché a i jsem měla make-up dobře rozetřený. Jako další jsem nanášela korektor, kde to byl o poznání větší problém :D. Pod oči jsem si ho dala moc a tak mi nešel správně vklepat do kůže. Když jsem ho chtěla nanést na pupínek na bradě, tak jsem se zas nemohla trefit :D.

Potom přišla na řadu podkladová báze pod stíny. Normálně používám v kalíšku od ArtDeca, tak pro mě ta od Essence s aplikátorem byla nezvyk. Stejně jako u korektoru jsem neodhadla množství a dala tam toho zbytečně moc. Na bázi jsem nanášela stíny a to byla teprve sranda :D. Základní světlou barvu jsem tam dávala asi desetkrát,protože jsem pořád nevěděla, jestli je dostatečně vidět :D. Do záhybu jsem chtěla dát tmavou a poté to rozblendit štětcem, ale spíš než do záhybu byl stín na skoro celém víčku :D. Takže hrůza. 

Nejvíc jsem se bála linek a to oprávněně. Použila jsem linky ve fixu, které mi přišli na aplikaci poslepu nejlehčí. No a nakonec hrůza hrůz, vůbec jsem nevěděla co kreslím a několikrát se mi stalo, že mi ujela ruka.  Ještě k tomu jsem používala šmejd linky od Oriflame, které skoro nekreslí :D. 

Po linkách jsem aplikovala řasenku, o které jsem si myslela, že bude nejlehčí. No, chyba, chyba... Horní řasy byly ještě docela v pohodě, jenom jsem si je nedokázala namalovat až ke koncům. Horší to bylo se spodními, dokonce se mi na ně i řasenka obtiskla. 

Pudr nebyl žádný problém, nabrala jsem ho štětcem, párkrát zašmidlala po obličeji a bylo.

Sranda nastala s tvářenkou, která mi končila skoro doslova na bradě :D. 

Úplně nakonec jsem aplikovala rtěnku. Tenhle odstín bych asi k tomu líčení očí nedávala, ale ukazovat jak jsem přetáhla bezbarvý lesk by nemělo moc smysl... Takže jsem zvolila pěknou rudou rtěnku, jen ať je to vidět pořádně :D.

A teď už k fotkám:




Tak co na to říkáte? Já jsem teda ze sebe zděšená :D. Uvažovala jsem, že to snad ani nezveřejním,ale tak nakonec jsem si řekla proč ne, pro tu srandu. Budu moc ráda, když tag také vyzkoušíte a dáte mi link do komentářů. Případně pokud jste ho už dělali, tak mi sem taky dejte odkaz.
Na youtube se dají najít suprová videa k tomuhle tagu, někdy jsem vážně zírala, jak se ty holky mohli krásně namalovat bez zrcadla...

10 komentářů:

Alexa řekl(a)...

LOL At first I was surprised at your make up, because I don't understand your language. But the translated version finally made sense. xD Great TAG.

Maakladaka řekl(a)...

:D
Nejdřív jsem se podívala na fotky (a pomyslela jsem si: holka nemá zrcadlo? Linky jsou nějak divné…) a pak jsem přečetla cely text. Je to totálně výborný nápad!! Co víc, vybrala jsi opravdu těžký makeup – hezké linky je těžký udělat i z zrcadlem a rtěnka také mÁ nejednoduchou barvu. BRAVO!!! :):):) Hezký víkend!!!

Suzie řekl(a)...

Alexa:thanx! :)

Maakladaka:Hehe, a pak jsi zjistila že ta holka fakt nemá zrcadlo :D. Normálně linky docela dávám, ale tohle fakt nešlo :D. Zkus ho taky na blogu ;). Tobě taky krásný víkend!

mafi řekl(a)...

Tak jsem dalsi, kdo si nejdrive poradne neprecetl o cem ten prispevek vlastne je... sem si rikala, slecna se zblaznila, ale spis ja mam cist aspon nadpis, ze ano :) Ta rtenka ale nedopadla nejhur.

Suzie řekl(a)...

mafi:Tyjo, tak tohle mě fakt nenapadlo, že si tolik lidí bude myslet že je to můj normální make-up :D

Myš řekl(a)...

Jeden z mála blogerů, co si ze sebe uměj udělat p*del. :D

Kristina řekl(a)...

Taky jsem zkoušela, ale kupodivu se mi to docela povedlo. Musím se ale přiznat, že jsem si netroufla na linky. Největší problém jsem měla utrefit množství tvářenky. Nejlépe dopadla řasenka, ta se mi povedla nanést dost hezky, každopádně bez zrcadla ani ránu:D

Suzie řekl(a)...

Myš:díky :). Mrkni k Petře na video, to je taky skvělá sranda :D

Kristina:škoda že jsi to tky nedala na blog :). U mě množství tvářenky v pohodě, horší bylo to místo kam jsem to nanesla, na fotkách to asi neni vidět, ale fakt jsem to měla skoro až na bradě :D

Anonymní řekl(a)...

Řekla bych, že ta kombinace ti sluší. :-) Až se budeš příště líčit, ale pro změnu u zrcadla, tak si na to vzpomeň. :-) Linky a červená rtěnka mi připadají jako nestárnoucí klasika a zrovna ty jsi na to, myslím si, ideálně výrazný typ. :-)

Suzie řekl(a)...

Anonym:Moc děkuju za radu, musím říct, že i mě se kombinace rudé s linkami líbí :). Akorát teď přes léto spíš vytahuju jiné odstíny rtěnek :D