neděle 17. června 2012

nekosmetický víkend

Dnešní článek bude o mě a ne o kosmetice. Nevím, jak moc vás čtenáře můj soukromý život zajímá, ale měla jsem fajn víkend, tak bych se s ním chtěla pochlubit. 
Rodiče mi totiž odjeli pryč a já měla dům jenom pro sebe :). Mám fajn rodiče, takže není problém si domů pozvat kohokoliv i když jsou doma a na pořádání divokých domácích párty kde počet lidí šplhá k 30ti nejsem, ale stejně je fajn mít dům jen pro sebe (a pro psa a přítele :D).
V pátek jsem měla jít do školy,ale nějak to nevyšlo :D. A místo toho jsem se šla vyfotit. Potřebuju totiž průkazové foto na zítřejší zápis na VŠ. Potom jsem si ještě skočila na poštu a tak, prostě zařizovací den :). Navečer mi přijel Martin a tak jsme si spolu ukuchtili večeři - pizzu. Jasně že není tak dobrá jako z pizzerie, ale lepšíme se! :D
V sobotu dopoledne jsme se vyrazili projít (a Martin si musel jít vyzvednout výhru ve Fortuně :D). Neodolali jsme a zkusili Bubble tea. Já jsem si dala borůvkový čaj a ananas a Martin jahodový mléčný shake se zeleným jablkem. Bubble tea jsem měla už v Německu, akorát jsem tehdy nevěděla, že je to onen ,,slavný" Bubble tea! :D


Nechutnalo to špatně, ale v Německu to bylo mnohem mnohem lepší... takže buď si Bubble tea budu dělat doma nebo ho budu pít jen při občasných návštěvách Německa :). Nejdřív jsem myslela, že je ten obchod kde jsem to koupila nějaká ,,napodobenina" Bubble tea... ale je to firma Tea One, která sídlí i v Sapě a tudíž by to měl být ten ,,pravý" Bubble tea. Zklamalo mě ale, že mléčný shake připravovali z prášku (v Německu to bylo ovoce) a že místo Německých kuliček se sladkou tekutinou uvnitř jsme zde dostali jakési ovocné obdélníčky, které v sobě žádnou šťávu neukrývaly a vypadalo to spíš jako malý gumoví medvídci... Navíc můj ananas opravdu moc jako ananas nechutnal....

Potom jsme si uvařili oběd, zkusili jsme čínské nudle. I když to vypadá jako špagety, byly to pravé čínské nudle. Zkusili jsme metodu pokus/omyl, neřídili se žádnym receptem a kupodivu to chutnalo dobře. 


Večer jsme trošku popili ještě s jedním kamarádem.... No a do postele jsme se dostali v půl pátý ráno :D.


A aby tenhle článek nebyl úplně mimo pomyslnou blogovou mísu - občas se vyplatí uklidit si kabelku. Tyhle všechny lesky a rtěnky jsem nosila v jedné kabelce.... A pak nemám nadávat, že to mám těžký :D


11 komentářů:

Monča řekl(a)...

já byla párkrát na bubble tea v palladiu, maj to tam drahý a stejně nikdy nedostanu ten co chci, protože ty prodavačky neuměj česky, ja ty želé obdélníčky nesnáším a vždycky chci ty praskací kuličky, paní mi to odkejve a pak tam stejně nandá něco jinýho :-(

Suzie řekl(a)...

To tyhle rozuměly, ale měly tam takový divný příchutě... měla jsem chuť dát si borůvkovej čaj a k tomu si nebudu dávat třeba kokos žejo... A hlavně tam měli samý to želé a praskací kuličky jenom pomeranč, a to se k tomu moc nehodilo... Tady je to taky drahý, včera měli 50% slevu, takže to šlo...

Skodulka řekl(a)...

:D Tak to jsi měla v kabelce pěkné zásoby! :D :) a teď čtu že jdeš k zápisu na VŠ, tak opožděně gratuluji k přijetí! :)

Ardanven řekl(a)...

Tak to docela závidím fajn víkend, já jsem nemocná, a ještě k tomu se učím na zkoušku :D takže prostě ideál :D

# Peppermint Mocha řekl(a)...

Mnam špagety! :)

Suzie řekl(a)...

Skodulka:děkuju! :)

Ardanven:No jo, někdy se takhle zdaří... tak ať ti je brzo líp a zkoušku pokoříš! :)

Talka řekl(a)...

Ja mam u nich nejradsi jasminovy caj s mlekem a kulicky tapioca, chutove skoro stejne, jake jsem si pravidelne davala, kdyz jsem bydlela v San Franciscu=) A s premirou rtenek v kabelce mam taky problem=)
Jinak by bylo super, kdybys o tom Benefitu udelala clanek jako varovani pro ostatni. Myslim si, ze je to dost aktualni tema a hodne slecen by to ocenilo=)

An. řekl(a)...

Super. Napadá mě, že bych taky měla poklidit kabelku... :D
Jinak gratuluju k přijetí na VŠ, a měli jste krásný víkend. :)

Suzie řekl(a)...

An:pokliď, najdeš pak super poklady :D. A za gratulaci děkuju :)

Talka:Já jsem právě spíš na ty ovocný chutě :P. Jinak o tom Benefitu ještě popřemejšlim... nejdřív jsem stáhla ten článek, aby si to třeba nekoupily další holky. Zkusím kontaktovat prodejce a pak asi bude článek, musím o tom ještě popřemýšlet...

Maakladaka řekl(a)...

AHOJ! Víš, občas také vpisy „o životě“ jsou lepši niž jenom o kosmetice  Já bych o kosmetice mohla pořad ale ten Tvůj vpis je super a neváhej častější o tom psát :)
V také počasí myslím, že většina měla hezky víkend. Většinou na víkend nechávám uklizeni domu ale tentokrát úplně cely víkend jsem se válela u bazénu a četla časopisy :)) Měj se hezký!!

Suzie řekl(a)...

Maakladaka:děkuju :). Budu psát častěji o sobě, ale zas nechci aby to byl blog vyloženě o mě. Až bude za nějaká zajímavá akce, tak dám o sobě vědět :)