pondělí 18. června 2012

Mac - Viva Glam Gaga Lipstick

Moje první rtěnka od Macu. Je třeba ještě něco dodávat? :D Tahle limitka je už poměrně stará (myslím že rok?). Tehdy jsem si jí koupit nechtěla (nedám přece za rtěnku pětikilo, když za to si jich koupim od Essence 10!). Jenže člověk míní a kosmetika mění. Dneska mi tahle částka připadá jako adekvátní. 
Původně jsem si chtěla rtěnku koupit přes eBay,protože na ofiko stránkách stojí 14.50 $ (cca 300 kč) a u nás v ČR zmíněných 500 kč... (i v tom sousedním Německu to mají o cca 30 kč levnější!). No jenže prodiskutovávala jsem to s Plum a nakonec mi pomohla zjistit, že je to fake. Jako jo, seženete na eBay pravé rtěnky, ale proč to kupovat, když to s poštovným vyjde mnohem dráž než z ofiko obchodu...

Rtěnku jsem tedy koupila v oficiálním Mac shopu na Chodově. Slečna co špatně mluvila česky nejdřív nechápala co chci a pořád mi cpala aktuální kolekci Viva glam Nicky (nebo jak se to jmenuje). Pak si zavolala na pomoc kolegyni, která mě hned na úvod znejistila slovy ,,No ale to nevím, jestli jí tu ještě budeme mít....". Naštěstí hledání bylo úspěšné a já si mohla svojí vysněnou rtěnku koupit :)





Ten obal, to je prostě nádhera! Barva se mi sice moc nelíbí.... nebo ne nelíbí, to je možná silné slovo, ale asi bych si sama od sebe takovou nekoupila. Myslím si, že mi ani moc nesluší a navíc je problém, že dělá hodně žluté zuby. 
Nicméně konzistence je naprosto nádherná krémová. není moc pigmentovaná (nebo teda aspoň na mě není, protože mám od přírody dost červené rty). Ale to vůbec nevadí, protože když dáte víc vrstev tak krásně kryje. 
Výdrž je asi průměrná, ono abych byla upřímná, tak jsem se nikdy nesetkala s rtěnkou, která by opravdu hodně vydržela pití i jídlo (kromě fixek na rty a stainů). 
Co bych viděla jako negativní věc, tak že trochu zalézá do vrásek, ale není to nic zas tak dramatického.
Naopak dalším plusem je určitě krásná (ale ne intenzivní) vůně společně s naprosto dokonalým obalem.




Peněz určitě nelituju a plánuju si někdy koupit další rtěnku od Mac. Líbí se mi jak je tato opravdu krásně krémová, ale ne tolik rozmatlávací. Pokud by někdo tuto rtěnku chtěl, tak je určitě ještě k sehnání (v Mac na Chodově na 100% a myslím že i v dalších pobočkách nebude problém)

4 komentářů:

Maakladaka řekl(a)...

Vypadá, že jsem první  Mi se barva MOC libí! Nevím jestli stoi kupovat rtěnky za tolik peníz (třeba poslední dobou jsem zjistila, že Rimmel, kolekce Kate je totálně super a rtěnka vydrží cestu z Kladna do Prahy a pak první kafé v kanceláři a stoji kolem 130kč nebo i min) ale pravdou je, že také bych chtěla něco LEPŠIHO = DRAŽŠIHO :) Tak uvidíme jestli bude nějaká prémie tento měsíc :)

Suzie řekl(a)...

Maakladaka:Máš pravdu, rtěnky Kate jsou naprosto úžasný! Navíc v Rossmannu mají často akci, kde stojí třeba jen 100 kč což je za tak kvalitní rtěnku super cena...

Katie řekl(a)...

Nechapem ako sa moze henten MAC obal na rtenku niekomu pacit... pripomina mi to nejaky obal na tampon alebo naboj do zbrane :D neviem co z toho, ale rozhodne je to otrasne... to tie Sh-e plastove biele hranate obaly su na uplne rovnakej urovni ako toto... no ale sto ludi, sto chuti :) Farba je pekna :) A rtenky Kate Moss for Rimmel su uplne najlepsie :) Jeden z najlepsich vyrobkov dekorativnej kozmetiky aky je momentalne v drogeriach k dostaniu.

Suzie řekl(a)...

Katie:Jo, přítel když to poprvý viděl tak taky řek že to vypadá jako tampon :D. Nevim no, mně se hrozně líbí černé obaly a hlavně ten nápis Lady Gaga uvnitř.... :). Ale třeba zmiňované Kate rtěnky mají obal možná ještě hezčí :)