sobota 16. června 2012

Dermacol Lip Seduciton

V dnešním článku bych vám ráda ukázala dvě rtěnky, které jsem si nedávno pořídila. Vím že pár z vás zajímaly recenze na věci z Drážďan nebo na zbytek Benefit věcí, přesto bych nejdříve zařadila tohle, protože se jedná o akci. Rtěnky totiž stojí normálně asi 150kč, nyní je v Rossmannu seženete za 109 kč, což je fajn cena. K tomu se ještě ve vybraných městech distribuovaly kuponky s 10% slevou na celý nákup. Což je cena více než parádní. 
Rtěnka je relativní novinka a už vlastním krásný nude odstín 02. Psala jsem o něm zde. V článku je o rtěnkách v podstatě vše podstatné. Takže rozplývat se nad obalem by bylo jistě zbytečné :). 
Do svojí sbírky jsem si vzala odstín 05 a 09.






A jak vypadají na puse? Jednoznačně báječně!

Odstín 05 - v reálu je podle mě o malinko tmavší než na fotce



odstín 09 - fotka podle mě víceméně odpovídá



Ty barvičky jsou tak nádherný! Měla jsem opravdu problém vybrat jenom 2.  Zde na fotce porovnání odstínů: 


Odstín 02 je taková ta typická nude barva. Odstín 05 jsem myslela že bude stejný, akorát trošičku s nádechem do růžová - což byla ale chyba. Je to docela výrazný odstín (ale zas ne nějak moc). Jsem z tohohle odstínu fakt nadšená, a myslím, že jsem nikdy neviděla krásnější...
Zato odstín 09 je sytá a hodně výrazná barva. Takovou malinovou barvičku jsem sháněla dlouho :).

Na závěr bych ještě dodala, že u odtínu 02 jsem si v předchozím článku stěžovala na zalézání do vrásek. Nevím čím to je, ale u nových 2 odstínů tento problém nemám a jsem spokojená. 


5 komentářů:

thetis řekl(a)...

Můžu se zeptat, dokdy je v Rossmannu ta akce? Taky mám na tyhle rtěnky zálusk :)

Suzie řekl(a)...

thetis:Tak to bohužel vůbec nevím :(

thetis řekl(a)...

No jestli to byla akce tohoto týdne, tak už mám dneska smůlu :( Tak si asi budu muset počkat na příští slevu :)

- angellovely-things - řekl(a)...

Já miluji to jejich balení! ;) Je krásné ... ;)
http://angellovely-things.blogspot.com

Bětka řekl(a)...

Zrovna jsem si na tebe včera vzpomněla, když jsem si po měsících kupovala rtěnku - odstín rouge coquelicot z yves rocher. Ale tu nude si chci taky pořídit, tak mrknu na ten dermacol, vypadá to fakt hezky.