sobota 26. května 2012

Vyrob si svůj vlastní BB cream aneb Co s nepoužitelným korektorem

Určitě to všichni znáte. Koupíte si korektor, v obchodě Vám připadá fajn, ale dojdete domů a... jako korektor nic moc. Nic moc nezakryje, nevydrží... Jo, i já takový mám. A jelikož je mi líto ho vyhazovat, napadlo mě, co s tím. Udělat si takový wannabe bb cream. Já vím, že Hanička  by se mnou v tomhle nesouhlasila a já se sebou taky nesouhlasím, proto tam píšu to wannabe. Jenže přece nemáme to srdce ten korektor jentak vyhodit, žejo.
Budeme potřebovat: ten korektor samozřejmě, hydratační krém (mě pad do ruky od Oriflame, ale je to jedno který) a rozjasňovač.


Aplikátorem v tekutém korektoru pořádně ,,zašmydláme" a otřeme o ruku - abychom dostaly ven co nejvíc produktu.


A přidáme rozjasňovač a krém. Poměr vám nebudu psát, to samy nějak odhadnete. Akorát korektoru by mělo být nejvíc, rozjasňovače nejmíň (nechceme přece vypadat jako disco koule) a krému něco mezi tím.


A všechno to zamícháme - já používám opačný konec štětce na linky, ale jde použít cokoliv (třeba uchošťoura, dotting tool na nehty, dřívko na nehtovou kůžičku atd). Samozřejmě není potřeba míchat na ruce a lze třeba míchat v kalíšku na pigmenty a rovnou toho namíchat víc a používat to i později. 


Připadá mi to jako fajn varianta na léto, zkoušela jsem to na sobě párkrát a moje pleť po tom vypadala tak hezky svěže a zároveň to i něco na obličeji zakrylo. Nerada používám rozjasňovače lokálně na lícní kosti, protože mám díky mastné pleti pocit, že se akorát lesknu. Což je přesně to co u mastné pleti není žádoucí. Ale smíchat rozjasňovač do této směsi (nebo i do normálního make-upu) je pro mě fajn a přijatelná varianta.

Tak snad se vám můj nápad líbil a třeba ho i zkusíte. Jinak vyzkoušené to mám jen s tekutým korektorem, s tuhým jsem to nezkoušela, tak pokud bude někdo ten odvážný, dejte mi vědět do komentářů :)

8 komentářů:

Ardanven řekl(a)...

Hned jak jsem si přečetla nadpis, tak mi hlavou bleskla myšlenka, že bych to mohla vyzkoušet s korektorem od Essence, kterej je mi jako korektor celkem k ničemu....mrknu na obrázek, a ejhle z čeho to Suzie vyráběla :D

Suzie řekl(a)...

Ardanven:no tak... co s nim jinýho, žejo :D. myslim, že bych si mohla založit speciální blog na téma ,,jak využít kosmetiku Essence" :D

Ardanven řekl(a)...

To by vůbec nebylo marný, takovejch nevyužitelnejch věcí od Essence mi leží doma taky povícero, prostě kvalitní kosmetika :D Na příště máš teda za úkol vymyslet, co s lakem na nehty, kterej kloudně kryje až tak ve čtvrtý vrstvě a schne půl dne :D

trb řekl(a)...

ale ne, však já proti vlastní kreativitě nic nemám. a líbí se mi, jak si využila ten korektor (který je asi k ničemu, osobní zkušenost nemám) a rozjasňovač (který je naprosto k ničemu, osobní zkušenost mám)...

Darinka řekl(a)...

ten korektor mám taky a musí říct, že názor na něho mám rozporuplný. Odstín fajn, výdrž na nic, krytí na nic, ale na drobné nedostatky stačí ;)

Anonymní řekl(a)...

Jasně, on je trend "vůbec nic na sobě nemám" a proto frčí ty BB a rozjasňovače, ale kdybych chtěla přirozený lesk, tak neutrácím na kosmetiku. :-) Mně se prostě klasicky matná pleť líbí. Nápad je to fajn, jak využít nevhodný produkt. Krýt to trošku bude, když je to z korektoru, pleti to neuškodí, na lepší období pleti super. :-) Máš korektor jen tak vyhodit, když ti nevyhovuje...

Zdeňka řekl(a)...

Hned to jdu zkusit :) sice mám korektor tuhý, ale a make-upem by to mělo jít taky ne? :)

Skodulka řekl(a)...

je to velmi dobrý nápad.. určitě to vyzkouším, až budu mít po ruce všechny tyhle produkty! :)