pondělí 7. května 2012

Spolupráce + Elle shopping weekend

S potěšením na vědomost se dává... že jsem začala spolupracovat se stránkou http://www.krasna-s-oriflame.cz/. Oriflame kosmetiku jsem objevila někdy okolo loňského června a od té doby se mi doma sešlo docela dost kusů, tak mě spolupráce moc těší :)

Co je to vůbec za stránku? Je to web nezávislé kosmetické poradkyně Oriflame. Na první pohled mě (bohužel negativně) upoutal design... Nevím, jestli je to jen mnou, ale ta divná vyblitá barva se mi moc nelíbí. Podle mě by bylo lepší dát tam nějaký zelený prvek, protože taková ta světle zelená je pro Oriflame typická :). 
Na stránkách najdete vždy aktuální katalog (a to u výprodejový). Také tam občas probíhají různé soutěže (momentálně Májová, do které se můžete zapojit zde :) ). Samozřejmostí jsou informace o možnosti pracovat jako kosmetický poradce a získávat tak výrobky levněji a vydělávat si prodejem. Já sama jsem kosmetickou poradkyní, ale objednávám většinou jenom pro sebe, takže pro mě to moc přivýdělek není :/. 
Co se mi na stránkách moc líbí je rubrika Poradenství, kde najdete rady a tipy téměř na všechno, co se týká zdraví a krásného vzhledu :).
Na stránkách je také možnost udělat online objednávku jako přes klasický eshop. To mi připadá naprosto super! Kdysi jsem si ve svých cca 14ti letech chtěla objednat něco z Oriflamu nebo Avonu. Po najetí na oficiální stránky mě to s objednávkou odkázalo na ,,zavolání svojí Avon Lady/kosmetické poradkyni. Jenže já, tehdy holka stydlivá, jsem žádnou neznala a nechtěla ,,otravovat" cizí lidi že chci něco koupit. A tak kdybych tehdy mohla, určitě bych využila možnost online objednání.
Recenzi na zaslané vzorečky čekejte brzy! :)

Jak všichni víme, o víkendu proběhl Elle shopping weekend. Původně jsem se ho nechtěla zúčastnit, protože nesnáším davy... ale nakonec jsem zaběhla do snad nejzapadlejšího obchoďáku v Praze a nakoupila dvě věci, co už dlouho chci a jednu věc neplánovaně. 
A stejně se mi nejvíc líbí ta Elle taška. Spolu s ní, botama na podpatku, psaníčkem v druhý ruce a s přítelem po boku jsem si připadala jak královna obchodního centra.:D


nejdřív jsem se zastavila v Yves Rocher, kde jsem si koupila krém, které jsem už docela dlouhou dobu chtěla vyzkoušet. A sleva 45%, no neber to :)


Pak jsem zavítala do Fann, kde jsem si koupila make.up Flower perfection od Bourjois. Jestli si pamatujete můj nedávný článek, tak jsem zkoušela vzorečky make-upů od Sephory, Benefitu a právě od Bourjois.  A proč jsem se rozhodla právě pro Bourjois?


Proto:
1.Bourjois Flower perfection 51 
2.Sephora perfectiong foundation 05
3.Benefit Ivory




Řeknu vám, tohle bylo asi to nejhorší focení co jsem kdy zažila. Je zataženo a já ne a ne strefit nastavení foťáku tak, aby to vypadalo jako ve skutečnosti... Nicméně, když to vemu svým laickým okem, tak...
1.četla jsem, že Bourjois má make-upy se žlutým podtónem. Mně s růžovým vyhovuje...
2.Sephora má make-upy hodně do žluta. Ale jinak jsou fajn, co se týče krytí a tak.
3.benefit je na mě taky hrozně do žluta. Krásně sladce voní. Ale nic nevydrží a nejde roztírat štětcem (což je podle slečny ze sephory vina make-upu a ne štětce). 

V poměru cena/výkon pro mě vyhrál Bourjois. Neříkám, že make-up od Benefitu je nějak špatný. Na mě je ale moc dožluta. A nedám litr za make-up, který mi udělá horší službu než make-up za 4 stovky...

Jinak ještě připomínám giveaway u Mily

6 komentářů:

An. řekl(a)...

Gratuluju ke spolupráci. :) A ke světlému make-upu. :))

carre-de-sucre.blogspot.com

Suzie řekl(a)...

An.:děkuju :)

Tereza řekl(a)...

Gratuluju ke spolupraci, ty si to zaslouzis zouzelko!:) x

trb řekl(a)...

taky gratuluji. jinak ten benefit i mně pak přišel žlutý, takže po asi týdnu zkoušení, kdy mi přišel fakt bezvadný a já už přemýšlela, kde na to vezmu, jsem to zavrhla, protože ta žlutá mě každé ráno mírně iritovala.

viennettka řekl(a)...

A já jsem zase tím víc nadšenější, čím je makeup žlutější, proto jsem si ten Benefit koupila. A kuponek do YR jsem využila k nákupu stejného krému :-)

Suzie řekl(a)...

děkuju holky :).

trb, jsem ráda, že moje laické oko má stejný názor jako tvoje :))

viennettka: však proto píšu, že ho neodsuzuju, ale pro mě není vhodný :(. S krémem jsme se pěkně shodly :). Já mám z téhle řady už Zero default a jsem moc spokojená...