sobota 12. května 2012

šminky. moje.

Ne, nebudu nic objednávat. Ne, nezláká mě 15% sleva na vše. Ne, ne a ne! Jenže člověk míní a mojesminky.cz mění. Neodolala jsem a jednu rtěnku od BarryM jsem do virtuální kabelky přihodila. Konkrétně odstín Punky pink. (a už podle názvu je jasné, že se jedná o divočinu).
Jak bleskurychlé dodání bylo, o tom snad ani není třeba psát.  Ale mojesminky.cz mě snad nikdy nepřestanou udivovat. Když jsem včera otevřela (jak jinak než perfektně zabalený) balíček, vypadlo na mě toto:


Jo, je to blbost. Papírový pytlíček a na tom fixou načmáraná dvě slova. Ale řeknu vám, mě to hrozně potěšilo :). Když jsem to rozbalovala, celou dobu jsem se usmívala jako malý dítě, který dostalo hračku.
A co bylo obsahem pytlíčku? Vzorky Dazzle Dust


A teď už ke rtěnce. Mám trošku problém s tím, že odstíny na stránkách moc neodpovídají, a tak jsem googlovala a sledovala reviews na blozích. Ale i tak jsem moc nevěděla, co přijde :D. Obal je krásný, černý, elegatní. Nepotrpím si nijak na hrany a pravé úhly, ale tenhle obdélníček se mi sakra líbí!




A fotka na puse. Omluvte prosím nedokonalosti mojí pleti a přetahy.


Barvička se mi moc líbí, je výrazná a to jsem přesně chtěla. Na fotce vypadá hodně studeně, ale je o spíš teplá barva (nebo mi to tak aspoň přijde). Výdrž je naprosto úžasná! Mně skoro žádná rtěnka moc nevydrží, ale tahle mě moc mile překvapila. Co se týče hydratace, tak za mě je v pořádku. Petra z LovelyHair říkala, že jí rty vysušují - já nic takového nepozoruju, ale je pravda, že netrpím na extrémně suché rty. 
Finish je docela dost lesklý. Já většinou dávám přednost matným rtěnkám...ale tohle mě naprosto uchvátilo. Rty nejsou vyloženě lesklé, ale vypadají krásně šťavnaté...

Tohle určitě není moje poslední rtěnka od BarryM! Už brzo by se měly doplnit zásoby, takže si budu muset doplnit i moje domácí zásoby :D


A zde stále probíhá giveaway o kosmetiku Essence

5 komentářů:

Luci řekl(a)...

Taky mi udělaly radost ty vzorečky, ač jsem v první chvíli vůbec nevěděla co to je :D a rychlost dodání je fakt fantastická.. byla to moje první objednávka a určitě ne poslední:)

Suzie řekl(a)...

Luci:já objednávala už potřetí, ale vždycky mě zarazí, jak moc rychle mi objednávka přijde... :)

Katherine řekl(a)...

Takovou rtěnku už nějakou dobu sháním. Mám podobnou z Avonu, ale tahle vypadá ještě líp. ;)

http://borntobe-awesome.blogspot.com

Skodulka řekl(a)...

Já taky plánuji svoji první objednávku.. při té 15% slevě jsem odolala, páč jsem neměla peníze.. ale teď když jsem viděla magnetické laky tak odolávám jenom těžce.. :D navíc mě láká poštovné zadarmo..!

Suzie řekl(a)...

Skodulka:mě magnetický laky moc nelákaj... spíš tvářenky a další odstíny rtěnek :D