středa 2. května 2012

modrá je dobrá

Dneska tu mám kraťoučký článek s jakousi malou ukázkou dnešního líčení. Přítel dneska maturoval a zajel se za mnou na chvilku podívat, tak jsem musela vypadat jakžtakž k světu :D. 
Hrozně se mi líbí barevné linky, ale nějak moc nevím, jak je kombinovat v líčení. Samozřejmě, používám linky od Essence, co jsem tu ukazovala (fialové a zelené), ale ty jsou tak tmavé, že to z dálky skoro vypadá jako černá :D.
Na tohle jednoduché líčení jsem použila stín Essence z kolekce Ballerina Backstage. Stín je bílý s lehkým nádechem do růžova a jelikož jsou krémové tak i krásně kryjí. Na horní víčko jsem dále použila stříbrnou linku od Catrice, která ale bohužel není moc vidět... Pigmentovaná je slušně, ale v kombinaci s tím světlým stínem se trochu ztrácí. Dominantou líčení je modrá spodní linka, na kterou jsem využila metalickou tužku na oči Essence. Jak je vidět už podle fotky, je krásně pigmentovaná. Co mi ale vadí je, že se docela drolí a moc nevydrží :(. Po chvilce byla rozmazaná. Pořád je na tom s výdrží ale lépe než tužla od E.L.F.




Jinak Vám ještě musím říct jednu novinku - (snad) úspěšně jsem navázala svou první spolupráci :). Více informací přinesu v nejbližších dnech. Zatím se mějte tak krásně jako já! <3

3 komentářů:

Sonidlo Nail Polish řekl(a)...

Na spolupráci jsem zvědavá ;) Mně se taky líbí barevné linky, mám doma jednu třpytivou modrou, ale vůbec nevím, jak ji zkombinovat, a že jsem nad tím pěkně dlouho dumala! :D

An. řekl(a)...

Já se barevných linek pořád trochu bojím, ale poslední dobou mě to láká, jak se otepluje, popadají mě barevné chutě... :))

carre-de-sucre.blogspot.com

evie řekl(a)...

perfektna linka!

www.mysweetstrawberries.blogspot.com