čtvrtek 3. května 2012

mišmaš

Ráno cestou do školy jsem se stavila v Rossmannu, kde na mě číhala limitované edice Rebels. Nic jsem si nepořídila... nic mě nezaujalo tak výrazně, abych to musela mít. V kolekci jsou laky na nehty, top coat, matný lesk na rty (jak může být LESK matný??), cosi co se dá napatlat na pusu i na tvář (a je to šíleně svítivě oranžový)... nevim, jestli jde Essence s těma limitkama tak dolů, nebo jsem dospěla, ale prostě mě to holt nějak neláká... za nejsvětší blbost považuju ,,řasenku na spider lashes". Pokud chci mít hnusný slepený řasy, tak na to přece nepotřebuju speciální řasenku, ne?

Tady máte i ceny. Omlouvám se, že je to tak rozmazané, ale všimla jsem si toho pozdě a nebyl čas se vrátit a přefotit to :/. Vyčíst se z toho něco ale dá.


Pokud vás něco z výrobků zaujalo, můžete se zúčastnit giveaway zde 

Doma mě čekalo hrozně moc velké překvapení.  Objednávala jsem si na eBay totiž miniaturky BB creamů od Skin79. Odeslány mi byly z Korei 26.4. a už je mám doma. To je 7 pracovních dnů. Naprosto šílená rychlost! Nemůžu se dočkat, až si je vyzkouším. Jenom se bojím, aby to nebyl nějaký fake... ale jako podle fotek mi připadaj jako pravé...



Dneska jsem se sešla s kamarádkou a vyrazily jsme oblížet obchody na Arkády. V Nanu-nana jsem si koupila dózičku na štětce, kterou jsem sháněla už dlouho. Vím, že se tam ty fialové kamínky moc barevně nehodí, ale nechce se mi kupovat zas další...


Do Yves Rocher jsem měla poukaz ,,Kup 2, zaplať 1". Vybrala jsem si matující pleťovou vodu + odličovač 2v1. Ze stejné řady mám denní matující krém a je super! Tohle taky zatím vypadá dobře, není to moc pleťová voda, spíš takový gel :). Podrobnější recenze určitě bude. 
A navíc s poukazem dostanete ke každému nákupu náhrdelník a náušnice :)


Ještě jsem vzala útokem DM, kde jsem využila svoje slevové kuponky a ušetřila tak přes 2 stovky. 
Od L'oréalu jsem si vzala přípravek proti černým tečkám a matující pleťovou vodu. Já budu pořádně matná :D. O této pleťové vodě mám ale docela pochybnosti, protože obsahuje alkohol, tak mám strach že jediné ,,matování" které se bude konat bude vysoušení pokožky.... ale uvidíme.


Taky jsem si koupila krém od Dermacolu, protože mi dochází noční od Oriflame. Tento krém je sice denní, ale na mě je hrozně moc hutný, tak ho budu používat na noc. Nádherně voní!


Poslední věcí je pudr Stay Matte od Rimmelu. Koupila jsem si transparentní. Slyšela jsem na něj samou chválu, tak jsem zvědavá :)


Doufám, že vás tento nicneříkající příspěvek moc nenudil :). Na všechny uvedené výrobky brzo chystám recenze, jen co je pořádně prozkouším :)

13 komentářů:

An. řekl(a)...

Možná jen nejsi dost rebel... :)) Nevím, u nás kolekce možná ještě ani není. A stejně se mi z ní obecně nic nelíbí. Řasenka na spider-lashes je fakt hodně divná věc. Pořád nějak nemůžu pochopit, proč bych si měla dobrovolně slepovat řasy...

carre-de-sucre.blogspot.com

Suzie řekl(a)...

An, to bude asi tím, nejsem rebel :( :D

Monča řekl(a)...

taky nechápu jak může být lesk matnej :D

Kyky řekl(a)...

Mně taky připadá, že Essence jde s limitkami dolů, rapidně. Dřív si člověk pomalu ani neudržel ruce u těla, teď už jsem kolik limitek nekoupila vůbec nic a vůbec nic mě nezaujalo, nic z toho bych nepřipisovala vyspívání, spíš pocitu Essence, že už má "věrné zákazníky" v akci a nemmusí se snažit - dřív ostatně značka nebyla tolik oblíbená a rozšířená.

trb řekl(a)...

víte co, s těma limitkama je to i tím, že před tím k nám chodila tak každá třetí kolekce, každý se na to dva měsíce těšil a měsíc byl napnutý, jestli to k nám vůbec dojde... a když došlo, tak to se nakupovalo... jinak si myslím, že ty limitky jsou dost standardní.

evie řekl(a)...

som zvedava na tie bb kremy!:)

www.mysweetstrawberries.blogspot.com

Žanet řekl(a)...

Já viděla Rebels teprve dneska v Olmíku a stíny už tam žádné nebyly :-D Ale nijak zvlášť mě ani nezaujala, navíc ta oranžová barva lesku a tvářenky, či co to vlastně má být, mě docela vyděsila :-D
Naposledy jsem si koupila akorát jeden lak z Marble Mania, ale jinak už dlouho nic...
K tomu Yves Rocher - tobě došel ten klasický letáček domů se slevami a dárkem za nákup? Mně pořád květnový nedorazil a už začínám být naštvaná :-(

Suzie řekl(a)...

Žanet:no podle fotek na netu v tý kolekci stíny ani stíny být nemají... pak ale nechápu, proč je v tom regálku na ně místo. Vypadá to dost divně, když je vepředu díra a vzadu a po stranách namačkaný ty výrobky...
Jinak letáček YR mi dorazil už minulý týden (konečně! registrovala jsem se před více jak měsícem a pořád mi nic nepřicházelo :D). Držím palce, ať ti brzo přijde, protože tohle je fajn akce.... (a navíc za nákup nad 600 dostaneš dvojnásobný počet bodů)

Žanet řekl(a)...

Dobře!! To chce využít :-D
Já jsem registrovaná od září a první leták mi přišel myslím v listopadu.. Vždy mi to chodí poslední týden v měsíci, ale tentokrát fakt nic.. Jedině, že by si to nechala pošťačka, ale když je ten leták na moje jméno, tak jí snad není k ničemu.. No jsem zvědavá, už se chystám k nim zajít, jestli se někde neztratil nebo mi ho prostě tenhle měsíc neposlali :-) díky :-)

Suzie řekl(a)...

Žanet po zkušenostech s českou poštou bych se nedivila ničemu :(. Podle mě by tu slevu dali komukoliv, i když je to na tvoje jméno... já když dneska kupovala,tak jsem tam donesla výrobky, dala tam slevu, slečna slevu načetla a až pak jsem jí podávala kartičku... každopádně tam zajdi a třeba ti to pošlou znova :) byla by škoda o tuto akci přijít :)

Skodulka řekl(a)...

Pěkných věciček sis pokoupila! :) Já jsem si koupila teď taky krém od Dermacolu, tak jsem na ně zvědavá.. s Dermacolem nemám vůbec žádnou zkušenost.. :) a ta limitka mě taky nijak nenadchla.. taky jsem si dlouho nic z limitek nekoupila.. jen teď ve výprodeji za 9,90 jsem si koupila lak z kolekce Legends of the sky nebo jak se jmenovala.. :D stejně je to v těch výprodejích nejvýhodnější :D

Suzie řekl(a)...

Skodulka:jojo, vyýprodeje limitek 4ever :D. Akorát mě štve, že dřív stály 5 kč a dneska celých 10 kč :((( :D

Limett řekl(a)...

Mně se z té limitky líbí jeden lak :-D ale ještě jsem se do Rossmanna nedostala, takže nevím :)