pátek 11. května 2012

Legenda

Jsem potvora. Přiznávám hned a bez mučení. Mezitím co mi můj nejdražší vaří jídlo, já sedim tady a sepisuju článek, o kterém ani nevím, jestli bude někoho zajímat.
Poslední dobou chodím kolem regálů Essence skoro bez povšimnutí. Ale na výprodeje, na ty se vždycky nechám nalákat. Jako třeba naposled. 
Všichni známe určitě limitku Legends of the Sky. Ale moc se nám nelíbila. A já teď sehnala paletku za 19.90 kč. A... moje shopaholické srdíčko jí tam nemohla nechat.


V paletce je celkem osm stínů a aplikátor, na jehož jedné straně je klasický pěnový a na straně druhé je takové ,,koště" neotesané. Nezkoušela jsem s ním pracovat a ani nebudu.
Namátkou pigmentace na ruce - připadá mi celkem slušná. Na 19.90 určitě.


A pár fotek líčení. Kvůli nim vlastně tuhle recenzi píšu. Včera jsem se líčila do práce a měla ještě chvíli čas, tak jsem to vyblejskla. Omlouvám se za obočí, o víkendu se chystám jít na Brow baru. 
No a k tomu líčení - lehká kombinace bílé a modré. A k tomu černá linka (která se mi myslím docela povedla, asi jsem měla svůj den). 





A perlička. Takhle vypadaly stíny (s bází ArtDeco) po 11 hodinách v práci. (to černý obtisklý je řasenka 2000 callories. Jo a vim, že to šumí, ale vrátila jsem se z práce až večer).


9 komentářů:

An. řekl(a)...

Ta linka se ti vážně povedla. :)
A doufám, že o brow baru potom napíšeš. :)

carre-de-sucre.blogspot.com

Luci řekl(a)...

za tu dvacku by byla opravdu škoda je tam nechat:)
a linka se ti fakt hodně povedla!:) já na linky musím mít pořádně času, protože je několikrát předělávám, než se mi konečně líbí :D

An. řekl(a)...

A propos, dovoluji si tě k sobě pozvat na dárečky.
http://carre-de-sucre.blogspot.com/2012/05/darecky.html

Suzie řekl(a)...

An:děkuju a děkuju za pozvání! :)

Luci:já když ráno nestíhám, tak to nějak zašmidlám gelovkama a ocásek je takovej divnej :D. Nicméně tohle je fixou a tou se ten ocásek dělá krásně...

T. řekl(a)...

stíny jsou dokonalé)
xoxo
http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

Anonymní řekl(a)...

Krasny linky na krasnych ocich! Mandelinka

Suzie řekl(a)...

Moc děkuju Mandelince i T. za chválu! :)

Anonymní řekl(a)...

Objevila jsem nový blog :) Jupí - už tě sleduji přes bloglovin.
Linka je úžasná!!!!!!!!!

Suzie řekl(a)...

Anonym:děkuju moc za pochvalu i za sledování, doufám, že tě budu bavit i nadále :)