pondělí 14. května 2012

Jak jsem si oblíbila Rimmel

Jelikož byl včera den matek, tak jsem tu svojí chtěla potěšit nějakou kosmetickou drobnůstkou. A vydala se pro to do Rossmanna (jelikož máma stejně na nějaký drahý značky neni).
A hned u vchodu mi moc ,,milý" sekuriťák připomněl, proč jsem poměrně dlouho v drogerii kosmetiku nenakupovala. Já nevim jak vy, ale já si prostě nedokážu v klidu vybrat správný odstín, když mi někdo neustále kouká pod ruku a považuje mě za zloděje...
Nicméně zpátky k Rimmelu. Tu značku jsem nikdy neměla moc ráda. A sama fakt nevím proč - ale určitě to znáte, s nějakou značkou nemáte žádné špatné (nebo žádné) zkušenosti, není podezřele levná, ale...prostě vám něčím nesedí. I když ostatní říkají jak je fajn, proč vás je tady to NĚCO. 
Můj první výrobek od Rimmelu byla ona slavná rtěnka Kate, u které jsem si ale bohužel vybrala špatný odstín. Takže i když je to moje chyba, na Rimmel jsem trochu zanevřela. Pak jsem si díky slevovým poukázkám koupila pudr Stay Matte. No a dneska v Rossmannu probíhá 25% sleva na vše + tam mají takový obří regál = Suzie jak utržená ze řetězu všechno zkoumá a chce vykoupit půl sortimentu.... Nakonec se ukočírovala a koupila trio pro mamku (+mono stín Catrice) a pro sebe další rtěnku Kate (tentokrát snad správnou) a fixku na rty. A musim říct, že se mi tam líbilo o hodně víc - hlavně rtěnky a laky na nehty. A nebo pudr se zrcátkem. Ale pudrů mám teď dost, tak jsem se udržela. Rimmel si u mě získal oblibu a myslím, že brzo naklusám pro další odstíny fixek.
(jinak to další na fotce je lak od GS - na ně je teď v Rossmannu taky sleva a top coat od Essence Better than gel nails - na něj jsem slyšela jenom chválu, tak by mě zajímalo, jestli je to fakt tak kvalitní výrobek...)


Taky mi přišli štětce z ebay. Původně jsou na nehty a minimálně jeden budu i na ty nehty používat, klidně si je ale dovedu představit i na linky. Za 1 dolar i s poštovnym, neberte to...


Na závěr dvě věci. Zaprvé otázka - co byste řekli, kdybych točila videa? Technickou stránku věci bych musela ještě pořešit, ale jde mi nejdřív o to,jestli byste o to stáli.

A druhá věc - u Mili stále probíhá giveaway.


17 komentářů:

Erunis řekl(a)...

Já na ten Svátek matek rovnou zapomněla, trošku trapas-hihi. Jo a tem nápad s videama se mě docela líbí, bejt tebou, aspoň to zkusim :)

Chiarlotte řekl(a)...

Po fixe, pudru a Kate toužím už dlouho. Bohužel jsem se ještě nedokopala k tomu si něco koupit :D

Anonymní řekl(a)...

Videa jo! A zajímala by mě tvoje sbírka make-upu, jak ho máš uspořádaný a tak, tyhle videa miluju!!:)
Janča

xPlanetkax řekl(a)...

Suzie zkoušely jste s mamkou už ty stíny od Rimmelu? Moc se mi líbí, ale nevěřím moc té pigmentaci. Spíš mi podle testeru přijdou jao malilinkaté trošku obarvené třpytky. Zajímá mě tvůj názor :))

Suzie řekl(a)...

xPlanetkax:no já mám od Rimmelu mono stín (stříbrný) a ten moc pigmentovaný neni :D. Ale tohle trio mi v drogerii na ruce přišlo docela fajn... nebo možná mi to tak přišlo, protože sehnat nějakou normální paletku v přijatelný kombinaci barev je fakt umění... Nebo dokopu mamku ať je vyzkouší :D a podám info :)

Katherine řekl(a)...

Taky jsem ve slevách koupila rtěnku od Kate a ještě bázi pod make-up. ;)

http://borntobe-awesome.blogspot.com

Ardanven řekl(a)...

Videa - rozhodně ano :) a mohla bys někdy udělat recenzi na tu fixku, prosím?:) už delší dobu používám jejich levnější variantu od NYC, jsou fajn, ale na mé puse nevydrží nějak závratně dlouho, a už dlouho pokukuju po téhle MF ale nechci jim dát za stejně/podobně funkční výrobek o tři stovky víc...

Suzie řekl(a)...

Ardanven: recenzi určitě udělám :). Ale tahle fixka je od Rimmelu a v Rossmannu je teď akce na Rimmel, kupovala jsem jí za necelou stovku myslim... to není o tolik dražší než NYC :)

Jaňule řekl(a)...

Včera jsem taky byla v Rossmannu a jak řikáš, securiťáci jsou opravdu otravní. Přitom je tam milion dalších lidí v tom obchodě, ale on prostě musí lézt zrovna za mnou. :D
Jinak od Rimmelu jsem si ve slevách nic nekoupila, protože mě zklamaly jejich laky na nehty, tak už tam radši nekupuji nic. Ale GS lakům jsme neodolala.

Suzie řekl(a)...

Jaňule:no mě ještě ze začátku sekuriťák skoro nepustil do obchodu, páč mi něco pípalo v kabátě... :D
GS laky miluju, ale už na mě zbyly samý se třpytkama a těch mám dost :(

Ardanven řekl(a)...

Aha, já jsem si říkala, proč fotíš MaxFactor ve článku o Rimmelu, a ona bude chyba asi ve mě :D to jsem ani nevěděla, že Rimmel už má taky fixu :)

Ardanven řekl(a)...

Jaj, ty to v článku i přímo píšeš...tak teď jsem za pěknýho debila...to jsem nějak přehlídla...no co už, jsem za debila v reálu, tak proč ne i ve své virtuální identitě :D

Suzie řekl(a)...

Ardanven: v pohodě :D ale ještě pro jistotu jendou: Ano, je to fixa od Rimmelu! :D:D:D:D (myšleno ve srandě;) )

Ardanven řekl(a)...

Ty jo, fakt?! :D :P

Limett řekl(a)...

Musím říct, že se mi Rimmel taky teď docela zalíbil. Mám od nich moc ráda rtěnky - už jich mám několik a všechny jsou fajn :)

Skodulka řekl(a)...

Tohle znám.. já toto měla také s Rimmel kosmetikou.. teď od nich mám asi 3 rtěnky.. a chci ještě spoustu věcí.. a zároveň mám to samé s kosmetikou Dermacol.. ale už jsem si koupila krém, tak aspoň malý pokrok :D

Suzie řekl(a)...

Skodulka:jo přesně, Dermacol jsem ze začátku taky nemusela a teď ho mám ráda