pátek 25. května 2012

F&F podzim/zima - Módní přehlídka

16.5. se v Praze na Výstavišti v Letňanech uskutečnila módní přehlídka značky F&F. Mohli jsme zde vidět pánskou i dámskou kolekci podzim/zima na běžné nošení, večerní šaty i dámské spodní prádlo (myslím, že tato část se líbila hlavně mužům :D). Bylo mi velkou ctí zúčastnit se této akce a tímto moc děkuji za pozvání. 
Nikdy dřív jsem na takové akci nebyla, tak jsem ze všeho byla trochu ,,vyjukaná". Netrvalo ale dlouho a už jsem postávala ve foyer se skleničkou šampaňského. A za chvilku už přehlídka. Musím říct, že vše bylo perfektně zorganizované - malé zmatky sice byly, ale to není při takovém počtu diváků nic divného. 
Pokud bych měla přehlídku charakterizovat dvěma slovy, byla by to: velkolepá show! Přehlídka trvala okolo půl hodiny, mě to však přišlo jako 5 minut. Nevěděla jsem, zda dřív fotit nebo zírat s otevřenou pusou. Vše bylo perfektně sladěné, choreografie, hudba i světla. Velkým závěrem byla kolekce plesových šatů, kde modelka došla doprostřed mola a zde se na ní snesly umělé sněhové vločky. 
Pokud bych měla charakterizovat kolekci podzim/zima, tak je to strohá kombinace černé, červené a hnědé. Hrozně se mi líbily červené kabáty (sama jeden zimní od F&F už mám) a pánská ,,nedbalá elegance". Hlavně ten červená pánský svetr na fotce č.6... to je přesně moje!
Naopak se mi moc nelíbily večerní šaty, na můj vkus jsou moc strohé - kromě těchto , ty se mi naopak líbily moc a chtěla bych si je pořídit. Taky se mi líbily ty škrabošky  přes oči, skvěle se to doplňovalo...
Po přehlídce jsem se seznámila s angličankou Sarah a společně jsme si užívaly výtečné Chardonnay společně se skvělými dobrotami :). Byl to vážně úžasný večer, na který budu hodně dlouho vzpomínat.

A teď už fotky. Nejsou moc kvalitní, ale snad pro představu budou stačit.  Na krátké video o přehlídce se můžete podívat zde 






















2 komentářů:

Tipy-pro-krasu řekl(a)...

nikdy jsem nepochopila, proč před létem dělají přehlídky na podzim :)) Každopádně FaF mám ráda :)

Suzie řekl(a)...

Tipy-pro-krasu:Asi je móda o tolik napřed :D. Taky F&F miluju, krásný oblečení za ještě krásnější ceny :D