čtvrtek 24. května 2012

další várka Oriflame

A nyní tu mám další vzorečky výrobků Oriflame, které jsem měla možnost vyzkoušet díky webu krasna-s-oriflame.cz . Prvním z nich je vzoreček make-upu z řady Giordani Gold Mineral therapy Foundation. 

¨

K testování jsem dostala odstín Golden beige, což je ten nejtmavší odstín. Vzhledem k tomu, že na mě jsou někdy  tmavé i ty nejsvětlejší, tenhle byl na mě opravdu hrozně tmavý a oranžový :D. Krytí mi přišlo průměrné, spíš větší než menší. Parfemace je velmi slabá, ale líbí se mi - cítím z něj něco jako karamel :D.
Ačkoliv jsem nikdy make-up od GG nezkoušela a ,,něco" jsem proti nim měla (a nevím co-prostě jsem nikdy neměla chuť je vyzkoušet), tak tenhle bych si klidně i koupila, pokud bych neměla doma otevřených dalších 5 make-upů.  V katalogu ho nyní seženete za akční cenu 259kč, což je podle mě více než příznivá cena.
Řada Giordani Gold obsahuje (mimo jiné) i další druhy make-upu, a to Omlazující podkladový krém a Přizpůsobivý podkladový krém. 

Oficiální text Oriflame: Vaše oblíbená receptura ve flakónu s novým, exkluzivním designem. Přirozeně krycí make-up zdůrazní zdravý vzhled pleti. Vyživující a hydratační složení ihned pomáhá redukovat viditelné známky únavy. Při opakovaném používání vypadá pleť mladší.** SPF 8.**Podle spotřebitelských testů na 97 ženách po třech dnech používání. 30  ml





Dalším produktem, který jsem testovala, je vůně Elvie.

¨

K vůni je i sada výrobků - kuličkový antiperspirant, tělový krém a tělový sprej. Mě tato vůně bohužel nějak moc nezaujala... Připadá mi trochu nemastná neslaná. Není ani lehká, ani sladká, ani nijak moc kořeněná - prostě něco mezi tím. A nevím proč, ale evokuje mi to vůni starých dam. Takže jako dárek pro babičku jo, ale jinak asi ne :). Ale výdrž má docela slušnou.




2 komentářů:

Petruška řekl(a)...

Zajímavá recenze ;)

Petruška řekl(a)...

Zajímavá recenze ;)