úterý 8. května 2012

Co nového u Oriflame

Díky webu http://www.krasna-s-oriflame.cz/ se mi dostal do ruky nový katalog Oriflame, který platí od 15.5. A co mě zaujalo?

oriflame připravilo ,,letní" kolekci inspirovanou deštným pralesem nazvanou Amazonia. Do duchu kolekce je laděná jak titulní strana, tak i následující stránky s limitovanou edicí. Výrobků je opravdu hodně - sprchový gel, mýdlo, tělový krém, toaletní voda pro muže i ženy, sluneční brýle, pásek, pleťový krém, pleťový sprej, pleťový gel a pareo a náramek. Mně osobně tahle limitovaná nabídka moc nezaujala.... barvy se mi moc nelíbí a vůně je na mě taková až moc svěží a mentolová. A to i když mentol podle složení neobsahuje, já ho tam prostě cítím :D

(prosím,  nesmějte se mi. Toto je můj asi pátý pokus a stejně to vypadá jak kdyby to dělalo dítě v pomocný škole...)

Další limitovanou edicí je barevná kolekce Colour breeze. Moc se mi líbí barvy laků na nehty (hlavně ten Coral Reef), lesky mě naopak nezaujaly.... nějak mi v tom nesedí ty třpytky

Pokud vás stejně jako mě nezaujala vůně Amazonia, doporučila bych tuto - Love Potion. Sama jí mám už hroooozně dlouho a naprosto jí miluju. Už jenom ten název <3. Její oficiální popis zní: Vychutnejte si vášeň a touhu, skrytou ve svůdném lektvaru Love Potion  s kořenitým zázvorem, kakaovými květy a lákavou čokoládou. V tomto katalogu je v akci za 359 kč.


U vůní ještě zůstanu. Tentokrát něco pro vaše mužské protějšky :). Od http://www.krasna-s-oriflame.cz/ jsem dostala vzoreček toaletní vody Voyager. Naprosto zbytečně, protože sama tuto toaletní vodu kupuju příteli  :). Už má asi druhou a už i ta je skoro vypotřebovaná.



Naprosto miluju tu vůni. Já nemám moc ráda pánské vůně, protože mi všechno voní tak těžce a stejně. Ale tahle je něčím jiná. Taková zvláštní. připadá mi něčím okořeněná. Oficiální popis hovoří takto: Cesta do srdce divočiny - zapomeňte na civilizaci. Nechte se vést snahou a smyslem pro dobrodružství. Vzrušující směr bergamotu a mandarinky připomíná žár pouště. Chladné odlesky kardamomu, zeleného čaje a myrhy jsou jako lehký vánek na vaší pleti. Divoké srdce této vůně se rozvíjí do santalového dřeva, vřesu vetiver a ambry.
No, ten můj sice není žádný dobrodruh do divočiny, ale tuhle vůni má rád stejně jako já. Dokonce jsem ji i doporučila kamarádka a ta ji naslepo koupila a byla moc spokojená. Nyní je v katalogu za 329 kč (místo 599).


Teď už opustíme vůně a vrhneme se na dekorativní kosmetiku. Tyhle rtěnky mě dost zaujaly! Jak přijatelnou cenou (99kč) tak i širokým výběrem odstínů. Nikdy jsem je nezkoušela, tak vám bohužel neřeknu, ale hrozně bych chtěla! :)


Antibakteriální gel na ruce s vůní? Proč ne! :) Líbí se mi ,ale za 89 kč mi přijde předražený.


Řada pro malé Very me přišla zas s novými tužkami na oči. Docela se mi líbí odstíny, ale s tužkami na oči od Very me nemám moc dobré zkušenosti a tak se mi zdá cena 89 kč dost přemrštěná... Ale tyhle konkrétně jsem nezkoušela.


Poslední strana katalogu je moje nejoblíbenější, protože vždycky se tam najdou výrobky za super ceny. Tento katalog se jedná o dvě kajalové tužky za 45 kč a balzám na rty za stejnou cenu :)


8 komentářů:

M*. řekl(a)...

Ty laky se mi líbí :-). Kolik stojí, prosím? :-)

Tereza řekl(a)...

Ty kajalovy tuzky s hrotama za 45 korun vypadaj moc dobre:) x

Anonymní řekl(a)...

Oriflame mi teda zasadil nečekanou ránu. Fakt už nevyrábějí Miss Punk? To byla moje nejoblíbenější voňavka. :-/

Suzie řekl(a)...

M*:stojí 79kč a rtěnky 99 :)

Anonym:o téhle vo'navce jsem slyšela, i když jí sama neznám... ale Oriflame spoustu oblíbených výrobků nesmyslně ruší...

Anonymní řekl(a)...

Nedělá to jen Oriflame, dělají to všichni. Je to samozřejmě lákačka na peníze, protože cílem je, abyste si teda museli koupit jiný produkt a pokud možno dražší. Samozřejmě, že nezruší zázračný kelímek, dokud se najde někdo, kdo to je ochotný koupit i když si o tom soukromě myslím, že je to naprosto předražený krám a že vazelína udělá stejnou službu. :-)

Suzie řekl(a)...

Anonym:se zázračným kelímkem souhlasím, sama jsem si koupila limitky (čokoláda, vanilka, karamel) kvůli vůni... ten obyč jsem dostala od Oriflame zdarma a nic zvláštního na něm neni a akorát se blbě nabírá :(

Anonymní řekl(a)...

Kdyby se to nejmenovalo zrovna "zázračný kelímek", ale docela prostě "balzám" a nebylo to v roztomilém růžovém pidibalení a ty limitky hezky nevoněly, myslím, že by to zas tolik lidí nekupovalo. Když někde slečna vytáhne miniaturní růžový kalíšek, vypadá to cool, přece s sebou nepovleče tu obyč vazelínu za pár korun, no. :-) Ale je fakt, že ten kelímek je malý až moc. Prstem se to z toho fakt blbě doluje, taky jsem jeden měla. Jak to dělají holky s dlouhými nehty nebo nalakovanými? Jsem jediná, kdo má zábrany omočit libovolném produktu krémovité konzistence nehet? Nabírám bříškem prstu. :-) Kromě toho, že hrabat do něčeho rukou mi připadá nehygienické. (Fakt to mám mít v tašce, uprostřed dne do toho sáhnout a pomazat si rty? Eee, no fuj teda. Balzámy na rty v kelímku prostě nechápu.)

Suzie řekl(a)...

ANonym:někdy se podívej na stránku fb Oriflame... tam podle těch ženskejch zázračnej kelímek skoro vyléčí rakovinu :D:D. Ne, ale fakt, jedna tam psala, jak jí to vyléčilo ekzém, druhá jak jí to vylepšilo nevim co... přitom je to pořád jenom (předraženej) balzám.
Já mám v kelímku ještě tenhle: http://4.bp.blogspot.com/-1C3Eng7X9eY/T4bL0PiB-9I/AAAAAAAABk4/R4omsoVzQzs/s1600/balea+raspberry2.jpg
Je od Balei a vyhovuje mi, že se dá nabrat v pohodě prstem (myšleno bříškem). Jelikož mám nehty a kelímek má ten otvor na nabírání zúženej, tak je pro mě skoro nemožný ho nějak normálně nabrat. Už ho kvůli tomu skoro nepoužíbám, i když mám hrozně rádu tu vůni limitek...