pondělí 21. května 2012

Co nového na pusu


Na začátek nového článku bych chtěla hrozně moc poděkovat všem čtenářům. Je vás už 111, což je krásné číslo (mám ráda jedničky). Oproti jiným blogům je to pořád zanedbatelné číslo, ale stejně jsem za to moc ráda. 
Jinak pro svůj blog momentálně připravuji nový design, chci aby byl celý můj, takže momentálně tvořím pozadí :). Nezaručuju ale, že se to povede a že si nenajdu radši nějaký obrázek na internetu :D.

A teď už k tématu dnešního článku. Poslední dobou se mi doma nashromáždilo pár nových rtěnek, tak se na ně jdeme podívat. První z nich je limitka od Oriflame - Valentýnská tvojvrstvá rtěnka. Doma jsem už měla nude odstín Nude Love a nyní k nim přikoupila ještě 2 odstíny Lover Clover a Love Pink. 


Obal je jedním slovem nádhera :)). Hrozně moc se mi líbí to spojení barev i výtvarné provedení růží. Jinak kdo zná trochu Oriflame, určitě tyto rtěnky zná - hlavním trhákem má být to, že se skládají ze 3 vrstev a máte 3 v 1 - rtěnku, lesk i balzám v jedné tubičce. Dobře je to vidět na této fotce: (odstín Love pink)


Odstín Love pink je docela slabě pigmentovaný (oproti tomu, jak tmavě vypadá v obalu). Hydratuje hezky a pusa se taky třpytí, takže všechny 3 vrstvy zde splnily svou funkci.




A nyní k odstínu Lover Clover. Je ještě míň pigmentovaný, než Love Pink. Takže ve finále z něj máme v podstatě jenom lesk... barva se mi docela líbí, ale jak jsem řekla, toho dosáhnu i s leskem taky...



Musím říct že tyhle rtěnky jsou vážně super. Opravdu nádherně hydratují, krásné voní a mají krásný obal. Velkým mínusem je pro mě slabší pigmentace a ne zrovna dlouhá výdrž... Běžně se už v katalogu neobjevují, ale občas se dají sehnat v nějakých výprodejích (jako zrovna teď :)). Plná cena je podle stránek oriflame 176kč, já je ale nyní kupovala kolem 60 kč. 



Další rtěnka taky od Oriflame je rtěnka Cherry Garden Oriflame Beauty v odstínu Soft Coral.


Podle fotky katalogu jsem si myslela, že je to taková ta řvavě červená, spíš studená. A ono ne. Naživo je to červená s takovýma oranžovýma třpytkama nebo čím... (klikněte na fotku pro zvětšení). jako jo, mohlo mi to dojít podle slova Coral v názvu... ale přiznám se, já na ten název ani nekoukala.


A fotka na puse - oranžové odlesky jsou tam docela dobře vidět. Výdrž jsem netestovala, protože se mi ta rtěnka prostě nelíbí a nechci jí nosit na veřejnosti (a budu jí vracet). nelíbí se mi ani obal, protože to připomíná hračku pro malý holčičky.. a podivně smrdí... Tahle rtěnka je pro mě fakt omyl :).




A to nejlepší nakonec. Rtěnka Kate. Je potřeba k tomu dodávat?



Oproti ostatním pigmentace jak blázen. Skvělá hydratace, krásná vůně... o těhle rtěnkách toho bylo napsáno dost a dost a já se přidávám k zástupu áchajících blogerek. Ta rtěnka je prostě úžasná a za tu cenu je parádní :).
Zde na fotce odstín 06. Jinak takhle ,,nedotažený" ty rty mám schválně, u výraznějších rtěnek to vypadá divně, když mám ty rty přesně obtažený... jen na vysvětlenou :)


A porovnání všech odstínů na závěr :)


A u Mili pořád probíhá giveaway :)



3 komentářů:

#CZECH ROSE řekl(a)...

Pěkné!

An. řekl(a)...

Ta 3v1 rtěnka od oriflame mě docela zaujala... :)
Jinak obal od té soft coral mi připomíná nějaký starý obouchaný porcelán po babičce, co lidé většinou používají leda na chatě. :)
A ta od Kate ti sluší.

Suzie řekl(a)...

Czech Rose: děkuju :)

An:jojo ten obal je divnej :D. Možná je to nějaká limitka, nevím... já miluju u rtěnek černé obaly (něco jako má Mac nebo BarryM) nebo naopak nějaké nápadité (třeba jako ta druhá od Oriflame nebo klikací od Dermacolu). Kate se mi líbí moc, sice je hodně výrazná, na to nejsem moc zvyklá, ale tak co! :D