středa 9. května 2012

Bourjois tvářenka 85 Sienne


Tak se dostávám k recenzi toho mála, co jsem si koupila na Elle Shopping Weekendu. A to sice k tvářence od Bourjois. Myslím si, že není nikdo, kdo by o této kosmetice neslyšel. Ale pokud by se někdo takový našel, tak základní info o Bourjois: (znalci prosím přeskočte na další odstavec): Bourjois pochází z Francie a  byla založena v roce 1863. Zpočátku se zaměřovala pouze na divadelní líčidla. Později se z ní vyvinula luxusní kosmetika pro vyšší vrstvy. A ještě o něco později se díky rozvoji průmyslových technik dostává ke všem vrstvám obyvatel :). Překvapením pro mě bylo, že v České Republice je k dostání již od roku 1982! A také teprve nedávno jsem zjistila, že Bourjois nevyrábí jen dekorativní kosmetiku, ale také pleťovou.
A teď už k samotné tvářence. Chtěla jsem nějaký přirozený matný odstín a vizážistkou v parfumerii mi byl doporučen tento. Je sice matný, ale při hodně blízkém zkoumání jsem objevila miniaturní třpytečky. Foťák je ovšem nezachytil a na tváři také rozhodně vidět nejsou (pokud vás nekdo nezkoumá z 5 centumetrů :D). Odstín je dohněda s lehkým oranžovým nádechem. Oranžová je v tom ale vidět minimálně a opravdu vypadá přirozeně. 


Odstín mi trochu připomínal onu slavnou krajkovou tvářenku od Dermacolu. Nakonec jsem ale zjistila,že Dermacol je trošku víc do růžova. 
(zde porovnání - vlevo Bourjois, vpravo Dermacol)


Tvářenka má takovou hrozně zvláštní vůni. Voní jako starý pudr. Vůně je docela dost silná (a to i na mě, a to mám za běžných okolností voňavá líčidla moc ráda). Nicméně vůně je cítit pouze pokud přičichnete k tvářence v obalu, na tváři vás vůně nijak neruší :).
Pigmentovaná je dobře. Akorát moc nechápu jednu věc - první 2-3 aplikace byla pigmentovaná jak blázen, stačilo malinko nabrat na štětec a měla jsem barvy na tvářích akorát. Teď nabírám jak nabírám, i prstem, a spousta barvy zůstane ve štětci/na prstu. tak nevím, jestli něco dělám špatně já, nebo je to tou tvářenkou....
Co se týče výdrže, tak mě malinko zklamala, protože by mohla být větší. Není ale rozhodně nijak špatná, řadila bych jí k průměrným.

V balení je ještě přiložený miniaturní štěteček. Jak už to tak bývá, přiložené aplikátory jsou většinou k ničemu a tohle není vyjímka. Jako nanést se to tím dá, né že né, ale není to tak pohodlné jako normálním štětcem :).

Co tak závěrem? Tahle tvářenka má naprosto úžasnou pověst. Nemůžu říct, že bych byla zklamaná. Ale jsem trošičku rozčarovaná, co se týče toho nabírání. Možná je to ale moje vina a já to zbytečně připisuju tvářence :)

A závěrem bych vás chtěla pozvat na 2 giveaway - jednu pořádá viennettka. Můžete vyhrát lak od Illamasqua a stíny Etude House. A já jí gratuluju k 500 followerům (momentálně už 514), její blog mám moc ráda a určitě si to zaslouží!
A u Mily taky stále probíhá giveaway :)

1 komentářů:

Emma Malinovská řekl(a)...

Skvělá recenze... Mám tvářenku na březnovém wishlistu a pořád se jen utbrzuji v tom, že jí prostě musím mít! :)