pondělí 5. března 2012

Zkušenosti s objednávkou z modelaznehtu.cz + pár novinek

Dneska jsem se zastavila ve Schleckerovi (po šíleně dlouhé době) omrknout značku Basic. hrozně moc mě překvapil elegantní (nový?) vzhled výrobků. A ještě víc mě překvapilo, že jako jediní v drogérkové nabídce mají v sortimentu kabuki štětec! Nakonec jsem si ho ale nekoupila, protože mám objednaný od Bourjois a odešla jsem jenom s tužkou na obočí a pilníkem. Miluju vzhled jejich pilníků:D. 

V Rossmannovi měli akci na matující bázi od Dermacolu, kterou jsem si taky chtěla koupit. Zrovna mi došla ta od ELFu (konečně), tak mi to krásně vyšlo :). Stojí 186 kč. Také jsem si koupila první výrobek z nové kolekce Essence -pěnovou tvářenku. Tak jsem na ní zvědavá, na blogách totiž čtu dost protichůdné názory.


A teď už k jádru pudla - recenzi obchodu modelaznehtu.cz. Objednávala jsem kvůli sadě na p-shine a přihodila k tomu i odlakovač (pořád mi dochází, tak proč nevzít rovnou půl litru? :D). Stránky se mi moc nelíbí designem a působí na mě přeplácaně. Nicméně s obchodem jsem šíleně spokojená - najdete tam vážně všechno co si na nehty dovedete představit. Další obří plus mají za osobní odběry - lze to asi v 5 městech. A pokud to máte daleko, můžete si vybrat mezi doručením PPL nebo poštou. 
Já byla v odběrovém místě v Praze. Je to v areálu na Chodovci, kde sídlí dost firem. Je to nepřehledné, ale všude jsou šipky a tak se rozhodně neztratíte :). Budova vypadá z venku dost hnusně, ale uvnitř je hezká barevní recepce se vzorníky laků a milou recepční. Další výhoda je, že se při osobním převzetí dá platit kartou a také že nemusíte ani mít objednáno předem, můžete objednat i na místě.
Objednávku jsem odeslala včera večer a už teď v poledne jsem s ní doma, tohle mám ráda, když nemusím čekat.


Omlouvám se za rychlý příspěvek, nějal jsem to nevypočítala s časem. Máme dnes s přítelem vročí (nemusíte gratulovat :D.) a za chvíli mám k němu jet, ale sedím doma v županu a s mokrýma vlasama, takže vypínám notebook a jdu ze sebe udělat člověka :D

2 komentářů:

Mila de Illusoire řekl(a)...

Ahoj, mrkni ke mně prosím na nehtovou řetězovku, byla bych ráda, kdybys pokračovala:
http://illussoire.blogspot.com/2012/03/nail-polish-tag.html

Vivi řekl(a)...

Tyhle posty mám nejradši! Super paráda ;-)