středa 14. března 2012

Zkušenosti s nákupem na kosmetika-usa.cz

Tak před chvílí tu byla pošťačka a k mé veliké radosti mi přinesla balíček :))

Byl zabalen v bublinkové obálce a ještě jednou omotán bublinkovou fólií, takže zabalené to bylo opravdu perfektně!

A co jsem si objednala? Štětec na oční stíny, paletku Nude on nude, dva kalíšky, make-up(vše NYX)  a mini kabuki od Bourjois. A k tomu jsem dostala vzoreček od Clinique.


A teď něco ke zkušenostem z eshopu. Objednávala jsem 13.2. Platba byla přijata o tři dny později a zásilka měla být údajně hned druhý den (tzn. 17.2.) odeslána. Bohužel ale make-up nebyl skladem v  ČR, tak se musel posílat z USA. Což má údajně trvat 15 pracovních dní.
Takže jsem čekala celá natěšená na svůj opožděný dárek k narozeninám...ode mě:D. 28.2. mi napsali, že zboží je právě na celnici a odešlou mi objednávku v nejbližších dnech. Tak jsem se hrozně těšila, že do konce týdne, nejpozději začátkem příštího už budu mít objednávku doma. No, ale bohužel se tak nestalo. Minulou středu (7.3.) jsem jim psala mail, kdy tedy bude objednávka odeslána. No, a žádná odpověď. Počkala jsem do pondělí a zkusila to znova. Opět žádná odpověď. Naštěstí ale večer přišel onen očekávaný mail o odeslání! :)
Objednávka mi přišla dnes, 14.3., což je 22 dnů od podání objednávky. No... mně teda připadá tohle čekání dost dlouhé. Chápu, že třeba museli čekat až zboží uvolní celnice nebo tak. Jenže hrozně mě štve, že mi neodpovídali na maily. Moje objednávka byla za docela dost peněz a tak jsem se bála, že je už nikdy neuvidím. Taky mi nepřipadá moc dobré psát na stránky ,,Lhůta pro dodání zboží, které je skladem u dodavatele, je tedy obvykle 15 pracovních dní."

Připadá mi lepší tam napsat lhůtu třeba 3 týdny - zákazník bude mile překvapený, když zásilka přijde dřív a nebude tak nervózní jako já, když mu do této doby nedojde :D

Navíc mě naštvala jedna věc - už při vytváření objednávky jsem dávala do poznámek zda by nebylo možné mi zaslat nějaké vzorečky pigmentů. odepsali mi až při odesílání objednávky, že ne :D. Trošku mě to naštvalo, měla jsem objednávku skoro za tisíc korun a dali mi k tomu jediný vzoreček a to Clinique 1.krok, které je mi bez těch ostatních dvou v podstatě k ničemu.

Tenhle eshop fakt nemůžu doporučit. Ať už je to absence vzorečků, kterou bych klidně přehlídla, neboť to neni žádná povinnost. Štve mě ale i dlouhá dodací lhůta. Delší, než inzerují na stránkách. Co mě štve ale úplně nejvíc, že neodpovídají na maily. Jak už jsem psala, dokážu pochopit, že zboží není na skladě ani v USA, že se zdrželo na celnici, ale myslím že zákazník má právo vědět co se s jeho zbožím  děje, zvlášť když to není objednávka za dvě stovky.
Jinak ale jak jsem psala, zboží nakonec dorazilo v pořádku a pečlivě zabalené.

A nakonec bych ráda ještě upozornila na giveaway ZDE o laky na nehty :)

13 komentářů:

xPlanetkax řekl(a)...

No konečně viď :)) Já stále čekám :( Hezké věci sis pořídila! Těším se na recenze. Hlavně na makeup :))

Suzie řekl(a)...

xPlanetkax:jojo, jsem fakt ráda, to čekání bylo hrozný :D hlavně jsem se bála, že přijdu o peníze. Ten make-up vypadá dobře, recenzi chystám co nejdřív :)

Karolína Javůrková řekl(a)...

Skvelý obsah balíčku:)

Blongie007 řekl(a)...

Já jsem tam taky objednávala a naopak si nemůžu stěžovat. Ale byla to věc, která byla na skladě, takže jsem zaplatila, druhý den odeslali a třetí den jsem měla doma:-) No, ale hlavně že ti to přišlo

Suzie řekl(a)...

Blongie007:já právě chci zkusit objednat ještě jednu věc co je skladem, takže pokud jí neseženu jinde, zkusím to opět tady a poreferuju :D

Markvitka řekl(a)...

Tak koukám, že už ses dočkala, to je dobře. :) Já tu druhou objednávku, co teď čekám, taky budu mít později, psali mi, že to taky nemají na skladě, takže jsem připravená, že ji obdržím až třeba začátkem dubna :)
Hlavně že vše dorazilo!

Anonymní řekl(a)...

I když jsou zde uvedené příspěvky k e-shopu kosmetika-usa.cz staré 2 roky, podělím se s vámi o svou zkušenost. Dnes mi konečně dorazil balíček s kosmetikou NYX, na který jsem čekala déle jak měsíc (a to jsem záměrně objednávala zboží "skladem"!!!). Jaké bylo mé překvapení, když jsem na poště zaplatila balíček, který mi, vzhledem k velikosti mé objednávky, přišel podezřele malý. A taky že jo! Objednala jsem si zboží za 1000 Kč a přišly mi 4 produkty za cca 240 Kč, s tím, že na faktuře byly zbylé produkty označeny *, s tím, že budou odeslány samostatně!!! Tak nevím, zda mám věřit, že mi zboží ještě dorazí :-( Asi jsem přišla o penízky..ach jo a to jsem se celý den těšila, že mi kosmetika po měsíci čekání konečně dorazí!!!!! :-(, Lucie

Petula řekl(a)...

Tak já také čekám, je to 22 pracovních dní, zboží bylo skladem, takže netuším kde se stala chyba, komunikace žádná :( Doufám že se dočkám...

Anonymní řekl(a)...

ja som si objednala zo strany kosetika-usa.cz veci za tisic korun, a aj ked som objednavala uz v marci (brezen) a platila drahe postovne na SK, pisala som im uz 3x, nemam ziadnu odozvu :(((((
Ani len nenapisali ze cosi nemaju, nic...

Anonymní řekl(a)...

Já jsem na tom podobně jako Lucie. Objednala jsem si zboží za cca 1800Kč a po 4 týdnech mi přišla jen malá část objednávky (asi za 350Kč). Byla jsem v šoku. Ani mě na to předem neupozornili. Zbylé věci byly na fakture rozděleny na ty, které ještě dorazí a na ty, které už jsou vyprodané. Tento e-shop už nikdy

tallstalker řekl(a)...

Moje objednávka přišla po cca 2,5 týdnech. Za jednu položku mi vrátili peníze už předem, ale v balíčku byla věc, kterou jsem si neobjednala a nic z toho co jsem si objednala. Na maily nereagují, posty na Facebooku mažou a telefon nezvedají. Takže už nikdy více, holt jsem přišla o pár set.

Anonymní řekl(a)...

Ahojky,já objednávala asi 4krát. A jsem spokojená,vždy na dobírku. Jsem spokojená s výrobky i dodací lhůtou.Dokonce jednou mi volali,že něco nemají. Tak jsme upravily objednávku. Já můžu jen doporučit. Sice balení je malé,ale i když jich vemu víc,pořád to vyjde levněji. Beru Clinigue a Lancôme. Za mne ok. Ivana

Anonymní řekl(a)...

Take jsem objednala skoro pred 6 tydny. Zadala jsem o vraceni penez. Zadna odpoved. Urcite uz nic objednavat nubudu. Ani nikomu nedoporucim,prave naopak