čtvrtek 29. března 2012

Stala jsem se závislou...

...na Yves Rocher. Nevim proč, ale tuhle značku jsem vždycky nějak ignorovala. A to jsem kolem jejich obchodů chodila hodně často Asi jsem si myslela, že je to na mě moc drahé nebo mi snad vadilo jejich logo (protože nemám ráda zelenou).
Nicméně jednoho dne se mi dostala do ruky poukázka na líčení u této firmy. A jen blázen by to nevyužil, ne? Ale na mojí obranu, nešlo mi jenom o čecháčské ,,něco je zadarmo, tak honem hamty hamty", ale i o poznání nové kosmetiky. (pokud to někoho zajímá, psala jsem o tom tady).
Na tom líčení mi vizážistka doporučila pár produktů, které mi fakt sedly (ne jako když mi onehdá oranžová slečna se slepenejma řasama a tvářenkou jak Marfuša v Marionnaud tvrdila, že ten tmavej odstín mi určitě sedně). Dostala jsem i vzorečky na vyzkoušení a po doplácání pár produktů jsem se rozhodla, že se jde na nákup. 
Zleva jsem si koupila matující make-up (teda ten už v pondělí v Letňanech), denní krém pro mastnou pleť, odličovač na oči s chrpou (kterej hrozně miluje Rendy :D) a cestovní štetec na pudr.

Všechny výrobky už vesele používám (normálně píšu testuju, ale tady není co testovat, protože jsem šla najisto:) ) a recenze budou brzo následovat. Musim říct, že mi všechny výrobky fakt vyhovují a ani to není tak drahé. Hlavně díky tomu že při zaregistrování jejich kartičky hned získáte 30%-40% slevu na 4 výrobky (jeden z líčení, jeden z tělové kosmetiky, jeden z péče o pleť a jeden z parfémů). S těmito kuponky mě make-up stál asi 230 kč a krém 287kč. 

A teď se chci věnovat štětci na pudr, protože to je pro mě osobně vážně kup roku! Cestovní štětec je z přírodních (kozích) vláken. Je naprosto úžasně měkkounkej a jezdit s nim po tváři je radost. Pořád na něj musim šahat a mazlit se s nim :D. Občas mu akorát vypadne nějakej chloupek, ale to mu odpouštím.


Navíc se dá i takto přichytit nebo jak to říct a dá se použít i na tvářenku (vyzkoušeno a jde to samo - krásně nabírá barvu a aplikace je fakt jednoduchá). Myslím, že by se i v této ,,formě" dal použít na tekutý make-up.


A cena? Tenhle zázrak vás vyjde na 2 stovky. Určitě bych ho všem doporučila, já ho budu používat jeden jako cestovní, ale rozhodně i doma...


Jinak mi už před týdnem nebo dvěma dorazila další objednávka z mojesminky.cz. Asi nemusím snad ani psát, že objednávka přišla v super mega rychlém čase (mám pocit, že snad vynalezli teleport!) a dostala jsem pár vzorečků. Objednávala jsem 2 duzzle dusty a 1 fine glitter dust




Trošku mě zklamaly barvičky, modrá se jmenuje Midnight a podle názvu o podle obrázku na shopu jsem očekávala takovou tu inkoustovou modř. Růžová mi taky podle obrázku (je to tahle) přišla spíš jako taková ta starorůžová a v zásilce byla Barbie pink... ale co, myslim, že to využiju i tak :)



Ještě mě tak napadá - chtěli byste video/fotodokumentaci mojí make-up collection? Dneska sjem si díky Nanu nana udělala trochu pořádek v uložení, tak mě napadlo to zdokumentovat. Nevím ale, jestli by to někoho zajímalo:D

A taky bych vás ráda upozornila na giveaway zde o ceny od ELF a Essence :)

11 komentářů:

Lola Borderová řekl(a)...

Ahoj. Ten krém jsem taky měla a moc mi vyhovoval a štětec vypadá pěkně, asi o něm zauvažuji. Dík za tip.
Ps: Video uvítám jakýkoli. Na tvojí sbírku jsem zvědavá.

Suzie řekl(a)...

Lola:tyjo to je telepatie, zrovna si pročítám tvůj blog a najednou komentář od tebe :D. Do toho štětce určitě jdi, v YR si ho můžeš i ohmatat :D za dvě stovky máš kvalitní štětec na make-up, pudr i tvářenku...
a moje sbírka zas tak moc velká neni, spíš bych to pojala jako inspiraci na uskladnění

Jannie řekl(a)...

já jako zákaznice Yves Rocher jsem dostala do schránky další slevy,tak mě mrzí,že nemůžu všechny využít:/

Limett řekl(a)...

Ty jejich slevy jsou mor, to mě akorát nutí tam nakupovat :D mezi tímhle krémem a noční péčí ze stejné řady jsem se rozhodovala posledně. Vyhrála to ta noční péče a je to spíš neurazí/nenadchne, znovu jí nekoupím... tak jsem zvědavá na recenzi toho krému :) A ten štětec vypadá dobře, cestovní potřebuju, neumatlá mi taštičku a přitom je skladný :)

Suzie řekl(a)...

Jannie:slevy by mi měly taky chodit, ale jsem tam zaregistrovaná jenom krátce, tak uvidím..

Limett:já jsem tenhle krém měla při líčení a i dva vzorečky, takže jsem šla na jisto :D

Blongie007 řekl(a)...

Přemluvila jsi mě, zajdu se tam podívat. Nikdy jsem tam nebyla, prozože je to všechno takový moc přírodní a zelený(též nesnáším zelenou) :-)

Suzie řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Mila de Illusoire řekl(a)...

Jj, ten odličovač s chrpou je super, taky ho mám moc ráda:-)

Tipy-pro-krasu řekl(a)...

mně by zajímala samostatná recenze na ten make-u, také jsem po něm pokukovala...:)

Anonymní řekl(a)...

na základě tvé recenze jsem si včera koupila daný štětec v Yves Rocher, ale dnes jsem ho běžela rychle vrátit! :-( ... padaly z něj chlupy hned v prodejně (zkoušela jsem dva a u obou stejný stav), pak jsem ho doma vyprala v šampónu a ráno jsem se s nim pokusila nalíčit! a děs běs, chlupy z něj padaj tak šíleně moc, že jsem měla chlupatý obličej! Došla jsem k rozhodnutí, se mi nechce čekat až laskavě pelichat přestane - jestli vůbec kdy ... v Yves Rocher mi ochotně vrátili peníze

Suzie řekl(a)...

Anonym:Jeee, tak to mě moc mrzí, že ti nevyhovoval :(. Já jsem s ním spokojená, ze začátku teda taky docela padaly chlupy, ale naštěstí ne nějak extrémně...