čtvrtek 8. března 2012

pěnová tvářenka Essence soufflé blush 030 cold wildberry

Tak, konečně mám aspoň jednu z novinek od Essence a nejsem tak šíleně pozadu. Nevím no, hrozně jsem se těšila, ale teď mi to zboží přijde takový nic moc :D. Ale tvářenka je moc fajn.


hrozně moc se mi líbí vůně. Připomíná mi to jahody nebo něco takového... vůbec není chemická, taková hrozně svěží a přirozená. 
V obalu mi přišla taková nezajímavá a dohněda, ale na ruce a na obličeji je něco mezi růžovou a červenou... (fotka to zkresluje, protože při dnešním zataženym počasí něco vyfotit je umění)


Líbí se mi konzistence, protože je fakt krémová a ne nějaká podivná. Skvěle se roztírá, neflekatí a má dobrou výdrž. Poslední dobou jsem si hrozně navykla na tyhle pěnové a gelové tvářenky, protože mi připadá, že pudrová tvářenka nevypadá nikdy tak přirozeně.

Jo a ještě fotka v akci - jo, vypadá to, že tam skoro nic nemám,ale je to fotka staršího data na sluníčku (fňuk) a tak se ta barva na fotce trochu ,,vyžrala"


a ještě jedna fotka - pokud dobře zapátráte, tu tvářenku uvidíte! :D

Jinak se omlouvám, že už tak často nepíšu, ale moc nemám poslední dobou čas. Měla jsem pro vás připravené asi tři články, bohužel mi nějak záhadně zmizely fotky z foťáku, takže to budu muset nafotit znovu...

PS:Pokud se mě chcete na cokoliv zeptat,tak připomínám svůj Formspring

PS2:Nemá někdo zkušenost s objednávkou zboží s kosmetika-usa? Pokud ano, ozvěte se mi prosím do komentáře, na Formspring nebo na maila july.mayova@gmail.com :) Díky!


8 komentářů:

Jannie řekl(a)...

já jsem také vždy natěšená, když přijdou nové věci,ale jsem ráda,že sjem se ovládla a nic jsem si nekoupila,protože ty věci tam přece nějakou dobu budou:) ale časem si koupím tu šedivou řasenku,kteoru mám vyhlídnutou:)

XoXo Veronika řekl(a)...

tahle tvářenka vypadá moc pěkně a tobě sluší :) krásná recenze :)

Suzie řekl(a)...

Jannie:jojo, je fakt, že hysterie je zbytečná, protože ty věci tu budou až do podzimu, ale je fakt, že většinou musím mít všechno první :D

Verča:děkuju moc za chválu, úplně se to červenám, že bych tu tvářenku ani mít nemusela! :)

Spiced Chocolate řekl(a)...

Tvářenka ti moc sluší, ten odstín ti skvěte pasuje. Já ji zkoušela na ruku, ale moc nadšená jsem z ní nebyla, přišla mi hrozně málo pigmentovaná, takže mě celkem překvapilo, jak tobě krásně "chytla".

Suzie řekl(a)...

Spiced Chocolate:děkuju za pochvalu :) víš, já jsem dost bledá, takže na mě je vidět skoro všechno... pokud seš tmavší, tak si dovedu představit, že na tobě ta tvářenka není moc vidět...

Karolína Javůrková řekl(a)...

tu tvářenku už chci taky konečně vyzkoušet!:D

Domča řekl(a)...

Tak tu urcitr zkusim..:)

Jana řekl(a)...

Mně vůbec nesedla. Nanesla jsem si ji na hřbet ruky a totálně se drolila... nechápu, jak ti může vyhovovvat:((