úterý 20. března 2012

Objednávka z mojesminky.cz

Tak dneska mi přišel můj další očekávaný balíček:). Jednalo se o objednávku pigmentů od BarryM z obchodu mojesminky.cz.
Pamatujete, jak jsem psala o objednávce z kosmetika-usa.cz? Tak tohle je něco úplně jiného. Ve čtvrtek v noci jsem podala objednávku a hned zaplatila. Protože mám jinou banku převod trval obvyklé dva dny. V pondělí mi přišel mail že platbu přijali a pak ještě mail že je objednávka odeslána spolu s číslem objednávky, abych si ho mohla po internetu sledovat. Na případné e-mailové dotazy odpovídají skoro hned. Naprosto dokonalý servis, u nás v Čechách nevídaný! Navíc se podržte, poštovné je zdarma. A to vždycky. Ne při objednávce nad pět, deset nebo patnáct tisíc. I když si vezmete jeden lak za stovku tak je poštovné zadarmo. Navíc e-shop často pořádá různé slevové akce (o kterých se dozvíte na jejich fb profilu).
A teď už k objednávce - byla skvěle zabalená v bublinkové obálce a pigmenty byly ještě oblepeny bublinkovou folií, aby se jim opravdu nic nestalo. Objednala jsem si dvakrát Dazzle dust v odstínu Petrol Black a Winter Berry a k tomu jsem dostala dva odsypky jako pozornost:). (Vidíte? Nákup za necelý tři stovky a mám dva vzorečky. U kosmetika-usa.cz mám nákup skoro za litr, o vzorečky jsem poprosila a nic.)



(opět se omlouvám, že je to o 90stupňů otočené, ale prostě fakt nevim co s tím!!! :// )
Pigmenty otevřené - Winter Berry je sice ve velkých kusech, ale ono je to stejně jedno, protože to zapracujete štětcem i tak :)


A ukázka stínů v akci. Na Borůvku sice nemám, ale... jentak pro představu. 
(pokud by to někoho zajímalo, použila jsme bázi ArtDeco, na celé víčko stín od NYX z Nude on nude, do záhybu Dazzle dust Winter Berry, linka je pomocí odstínu Petrol Black a řasenka od Essence No limits)
Jinak foťák mi opět vyžral půlku barev, takže ve skutečnosti je to o moc krásnější. Hlavně ta barva Petrol Black se mi šíleně líbí, hází to nádherné odlesky...


Tenhle eshop můžu opravdu jenom a jenom doporučit. Mimo poštovné zdarma, slevové akce, dávání vzorečků a naprosto perfektní komunikaci ještě hodně využívají svůj profil na FB, na kterém můžete vidět skoro všechny produkty v akci. Což je plus, protože přece jenom, ne vždy fotka ze shopu barevně odpovídá. Takže nakupujte nakupujte, já už mám objednáno podruhé a určitě ne naposled! :)
Ze začátku mi sice vadily jejich webovky, nemohla jsem se v nich vyznat. Když jsem si zvykla tak jsem si je hrozně oblíbila a moc se mi líbí. 
Jinak na mojesminky.cz najdete pouze kosmetiku netestovanou na zvířatech. Já sice nejsem typ člověka co by zahodil produkt co mu opravdu sedne jen protože značka testuje na zvířatech, ale vždy mě potěší když si můžu koupit něco, kvůli čemu nikdo jiný nemusel trpět.

Btw, dneska jsem si koupila Elle s tričkem. Ale nebudu vám to fotit.


7 komentářů:

Kyky řekl(a)...

Jo, servis na Šminkách je vážně dokonalý. :) Já jsem Petrol Black dostala jako vzoreček a myslím, že za účelem využití jako linek ho po ozkoušení objednám. Zřejmě i s nějakými jinými barvičkami a laky - k narozeninám.
Je úžasný, žeru ten modrý shimmer.

Suzie řekl(a)...

Kyky:já ho nemám jenom jako linky, ale když jsem tak na něj koukala napadlo mě, že by to nemuselo být špatné:). Na to mi pigmenty připadají fakt super,dají se využít i jako stíny i jako pigmenty

Blongie007 řekl(a)...

Já jsem byla v šoku stejně jako ty. To se prostě v ČR nevidí...

NicoChicoFashion řekl(a)...

Vypadají skvěle, Elle jsem si už konečně taky pořídila :)

Spiced Chocolate řekl(a)...

Já taky plánuju z mých šminek objednávat, ale až trošku doplní laky. Na tenhle e-shop čtu všude jenom samou chválu :)

GIVEAWAY

Suzie řekl(a)...

NicoChicoFashion:Já se bála, že ta Elle bude všude vyprodaná, ale co jsem tak koukala tak zásoby v trafikách pořád jsou...

SpicedChocolate:určitě objednej! Já jsem hrozně spokojená. Včera jsem objednala a dneska se mi objednávka připravuje. Jinak laky jsem taky chtěla, ale ty co chci tak nemají :/

Wura Gold řekl(a)...

They look hott on you!! :) lovely blog. I am now following please check my blog out and fo
llow back if you'd like xx
www.dressmecandy.blogspot.com