neděle 18. března 2012

NYX - Nude on nude natural look kit

Tak se konečně dostávám k jádru pudla svojí objednávky. Na tuhle paletku jsem se těšila asi nejvíc a musím říct, že mě nezklamala. Nebo možná jo. Ale jenom maličko. No.. takže jdetem na to. 
Krabička je to opravdu hrozně malinká, velikostí tak jako pudr řekněme. Ale mně to nevadí, spíš naopak, protože jsem jí chtěla jako cestovní. Co mi trochu vadí je lesklý obal, protože na tom je vidět každý otisk. 

A takhle vypadá otevřená. Horní víčko se otevírá teda pěkně blbě a jde to dost ztuha. Spodní lesky se jenom vysunou. Součástí jsou i aplikátory na stíny i lesky (který teda nevim, jestli někdy využiju). Stíny jsou hrozně malinký, jako celá paletka, takže se trochu hůř nabíraj, ale není to žádná tragédie. Taky trochu prášej, ale žádná tragédie to neni (akorát je to zas na tom lesklém povrchu šíleně vidět).


A něco k pigmentaci stínů - trošku mě zklamaly světlé stíny, protože nejsou moc výrazné.. nicméně  báze na oku to zpravila :). Barevně jsem trochu zklamaná, protože mi připadá, že ty stíny jdou hodně do ,,zrzava" a neměly by být třpytivé... nic proti třpytivým stínům, ale k úplnému nude looku podle mě třpytky zas až tak nepatří...


to samé lesky... k nude looku podle mě moc nepatří lesky se třpytkami. Kdyby k paletce dali spíš nějakou rtěnku v nude odstínu, udělali by myslím líp... No nic. Tohle je ukázka lesku, který je v paletce vlevo. Barva je to pěkná,ale ty třpytky mi tam nesedí. A výdrž taky nic moc.


No a teď už ukázky líčení s paletkou v akci. Omlouvám se za divné světlo (fotila jsem ráno kdy bylo hrozně zamračeno). Asi vám připadá, že jsou ty fotky všechny stejné, ale vážně jsem fotila každou v jiný den a použila jiné stíny...





Suma sumárum? 
Cena: 299 kč
zakoupeno: kosmetika-usa.cz (nedoporučuju)

+nízká cena
+malé cestovní balení
+obsahuje vše důležité v jednom -lesky,stíny,aplikátory,zrcátko
+stíny skoro vůbec nepráší

-nižší pigmentace stínů
-horší dostupnost
-stíny se hůře nabírají
-lesklý obal se hned ušpiní

Jsem ráda, že jí mám, na cestování je opravdu úžasná. Škoda, že nemá odstíny bez třpytek, pak by byla asi moje top ze všech :)

0 komentářů: