středa 28. března 2012

NYX Liquid foundation odstín pale

Na začátek-grrrrr. Jsem pekelně naštvaná na blogger. Fotky musím uploadovat po jednom, protože když jsem jich označila víc, zasek se hned u první. Pak to šlo šíleně pomalu. A tuhle první fotku jsem uploadovala osmkrát, protože blogger jí pořád otáčel o 90stupňů. A já jí zkoušela otáčet v prohlížeči obrázků, v programu na úpravu fotek... ne, blogger si furt ved svou. Ale nakonec se díky bohu umoudřil :)).
Dneska tu mám slibovanou recenzi na Nyx liquid foundation od Nyx. Používám jí už celkem dlouho, takže... jdeme na to. 


Hrozně se mi líbí ten obal! Krásné kulaté balení s ozdobnou krajkou dole. Je to všechno plast, takže je lehoučký :). Akorát mi připadá trochu odvážný psát si na balení make-upu ,,This is the best make-up I've ever used!" ale na druhou stranu je fajn, že se Nyx nepodceňuje. 
Balení je s pumpičkou a je fajn, že vždy přesně vidíte, kolik vám toho zbývá. Jinak co se týče barvy, odpovídá spíš této fotce dole než té nahoře.


Mám nejsvětlejší odstín Pale. A musím dát palec nahoru pro Nyx, protože takhle si představuju světlý odstín make-upu. Možná bych snesla ještě o malilinko světlejší, ale s tímhle jsem naprosto spokojená. Celkově má Nyx v nabídce (pokud jsem správně počítala) neuvěřitelných 16 (!!) odstínů. Co se týče konzistence je pro mě tak akorát, není moc tekutý ani moc ,,tuhý" - dobře se roztírá.


Pokud mě sledujete dýl tak víte, že občas k výrobkům píšu něco ve stylu ,,výrobek má silnou parfemaci, ale mě to nevadí". Tak tenhle výrobek je taky dost silně parfemovaný, a musím říct, že mi to i trochu vadí. Cítím to tedy jen při nanášení a pozbytek dne o tom ani nevím, ale přece jenom.

A jako vždy fotka před a po. Nyní fotka před (vypadá líp než ta po, ale je špatně zaostřená, ale ty černý tečky tam stejně jsou vidět, mrchy)


A fotka po. Musím říct, že jsem malinko zklamaná - na mě bych potřebovala trochu větší krytí. Ale kryje dobře, to jen já mám moc černých teček :/


Závěrem nemůžu úplně říct, že by mi make-up nevyhovoval. Jako jeden z mála mi vyhovuje odstínem a docela i krytím. Ale myslím, že by se lépe hodil pro někoho se sušší pletí než mám já... Opět ale zdůrazňuji, že to neznamená, že se vyloženě nehodí pro mastnou pleť. Jo a další nevýhoda - nedá se nanášet stipple brush. nebo to jenom neumim.

A vim, že budu totálně out, ale jenom chci poznamenat, že sem jako už mnoho z vás nakoupila v eshopu babybaby.cz a jako mnoho z vás jsem dostala milion letáčků a vzorečků. To vlevo je co jsem dostala, vpravo moje objednávka (tonikum, gel, dvoje nálepky proti černým tečkám a odlakovací ubrousky). Objednávala jsem v neděli a v pondělí mi přišel mail, že si objednávku můžu vyzvednout. Takže rychlost super a vzorečky a výrobky komentovat snad ani nemusím, tenhle e-shop je svojí štědrostí přímo pověstnej. Plus dávám taky za možnost osobního odběru, i když v takový strašidelný oblasti Modřan :D. Ale našla jsem to celkem dobře :)


6 komentářů:

XoXo Veronika řekl(a)...

tak tenhle makeup bych ráda zkusila :) krásná recenze! :)

Suzie řekl(a)...

děkuju:)

Limett řekl(a)...

Super recenze, díky za ni :) po tomhle make-upu jsem pokukovala, ale asi do něj nepůjdu, taky bych potřebovala trochu větší krytí. Ale ten odstín vypadá moc dobře, žádná oranžáda. :)

Suzie řekl(a)...

Limett:nemáš za co, psala jsem ji specielně pro tebe :P :D. Jinak já bych do toho make-upu taky znova nešla, vyloženě zklamání to neni, ale jsou i lepší... :) ale fakt se mi líbí že nejsvětlejší odstín je fakt světlej...

Limett řekl(a)...

Páni speciální recenze pro mě :-D co máš teda nejradši za make-up? Já ten pravý pořád hledám...

Suzie řekl(a)...

Limett:co se týče odstínu tak tenhle - sedne mi fakt dobře a to že tolik nekryje přežiju - stejně ty tečky vidím akorát já při pohledu do zrcadla z deseti centimetrů :D. Vyhovuje mi, že mi zachová mojí bledou pleť kterou mám ráda. Pokud chci vypadat zdravě tak mám ráda matující od YR (udělám na něj co nejdřív recenzi), dobře matuje i Affinitone od Maybelline. Ty který mi fakt nevyhovovaly byl Skin match od Astoru (šíleně tmavej), Okysličovací od oriflame (děsně do žluta) a Oriflame Very me (moc málo kryl). Jo a taky mi nevyhovovaly make up od Essence a NYC...