neděle 18. března 2012

Nákup v Marionnad + pár slov

Takže začneme. Dneska mám nějaký psací den:). 
Teď večer jsme se stavily s mámou v Marionnaud, protože dnes končily slevové kuponky, které vyšly v magazínu Ona Dnes (a zítra vyjdou jiné). Takže po mírných zmatcích jsem si koupila bázi ArtDeco asi za 150 (jednu už mám, ale ona je tak dokonalá a sleva, no neberte to :D. Aspoň jí budu mít v zásobě, až mi dojde), máma make-up od MaxFactor. No a jelikož miluje MF, tak když jsme našli sadu pudr MF + řasenka 2000 calorie bylo rozhodnuto, že obě sady budou naše! :D Já jsem si teda nechala jenom tu řasenku, protože pudrů mám dost.
Jinak začínám víc a víc milovat nákupy v parfumeriích. Krásný vzhled prodejny, k nákupu nádherná taštička (papírová, ne plastovej hnus), vzorečky.... víte, že si výrobek na sebe před vámi nenapatlal kdokoliv...


Jinak mě poslední dobou zaujal hodně článek od trb. Doufám, že se nebude zlobit, že se po ní budu opičit :). Připadá mi to jako hrozně zajímavý nápad. Pokud se vám článek nechce číst, tak ve zkratce jde o to, že si po dobu půl roku budu schovávat obaly od kosmetiky a na konci zhodnotím co jsem používala nejvíc a co ani ne. 
Myslím, že na 100% bude vést pečující kosmetika. Upřímně... dekorativku skoro nespotřebovávám, nebo mi to tak připadá :D. Nejvíc spotřebuju odličovače, to vím už teď. Zdatně konkurovat budou možná šampony a kondicionéry. Každopádně jsem na to zvědavá.  S výsledkem se vám přihlásím přesně 18.září. Pokud na to nezapomenu:D. Svojí spotřebu budu asi občas dokumentovat, ale tak třeba jednou za měsíc (ono asi dřív nebude co...)

5 komentářů:

Tereza řekl(a)...

Ja sem na Hanicky clanek taky koukala, ale predstavila sem si jenom kolik toho spotrebuju za takovej tejden a to by mi asi jeblo si to nekde skladovat:D Ale sem na vas holky zvedava:) xx

Suzie řekl(a)...

Terko, já myslim že projekt uprostřed při brodění mezi odpadkama ukončim předčasně :D ale uvidíme :D:D

Kockandy řekl(a)...

Zvu tě ke mě na Giveaway :)!

Míša řekl(a)...

Ahoj, nevíš prosím, kolik stojí báze od ArtDeco v Marionnaud bez slevy? Díky :)

Suzie řekl(a)...

Ahoj Míšo, báze stojí 209kč - a to nejen v marionnaud, ale i v ostatních parfumeriích (nebo minimálně v Douglasu, kde jsem jí kupovala předtím)