pondělí 19. března 2012

nákup v DM a konečně mám kde skladovat kosmetiku! :)

Dneska jsem si udělala svojí oblíbenou trasu, kterou si dopřávám cca každé tři týdny. (teď to bude jenom pro pražáky) - ze školy z Dejvické na Strašnickou do Oriflamu, odtud jednu stanici na Skalku (Kik, DM, Tesco). 
Snažila jsem se sehnat takové ty šuplíčky na kosmetiku, které jste mohly vidět třeba u Anetky. A já je sháněla po všech čertech (rozuměj ve třech prodejnách) a až na Skalce jsem je sehnala. No radost byla neskutečná, takže jsem si vzala rovnou dvoje. A táhnout to přes půl Prahy domů žádnej med:D. Zvlášt když jsem měla narvanou tašku přes rameno a v ruce druhou igelitku z DM a Tesca. No nic. Každopádně jedny šuplíčky už mám obsazené a do těch druhých nevím ještě co dám, jestli stíny co mám ted v kosmetické taštičce nebo destičky na nehty... No uvidíme. Tady je jedna fotka v akci:


Nemám moc ráda růžovou, ale tenhle odstín se mi moc líbí a navíc mi bylo úplně jedno, jakou barvu mají, hlavně že jsem měla svoje vysněné šuplíčky :D
Asi to všichni víte, ale v DM momentálně platí několik akcí. Zaprvé jsou nové slevové kuponky, zadruhé si můžete vytisknout 25% slevu na BB Cream od Garnier (takže vás to momentálně vyjde na cca 150kč) a také platí sleva 25% na veškeré věci na holení (za 25bodů). Slevu jsem využila a zásobila jsem se opravdu vydatně :D.To dole je metalická tužka od Essence, tvářenka z výprodeje z upíří kolekce a lak z té nejnovější  Marble mania. 
(jo a ještě k tomu DM-za nákup nad 300kč se vám připočte bonusových 100bodů)


Na kolekci Marble Mania jsem se těšila, ale naživo mě docela zklamala. Hlavně byla už druhý den skoro kompletně vybraná:D. A pro mě nudná. Tak nevím, jeslti stárnu, nebo jsou ty kolekce čím dál tím nudnější. Vzala jsem si akorát jeden lak, který mi připomínal lak od BarryM, který měly bohuže na moješminky.cz vyprodaný.
No ale tenhle byl teda celkem hrůza. Hrozně vodový a vůbec nekryl. Dávala jsem asi 5 vrstev, šíleně dlouho to schnulo a...nevim no, taa barva mě zklamala, čekala jsem takovou jemnější, krémovější... a ono ne, je to taková tvrdá oranžová. Jsem jenom ráda, že jsem si vzala jenom jeden lak.



Jo a nakonec ještě recenze mini kabuki štětce od Bourjois, který jsem si objednala z kosmetika-usa.cz. Je fakt hrozně malinkatej:D. Ale s tim jsem počítala. Chtěla jsem ho jako cestovní. je ale škoda, že na něj není žádný obal... No a další mínus je, že je hrozně tvrdý. Připomíná mi spíš štětku na holení:D. Takže pokud na něj někde narazíte, tak nebrat.


BTW-ve sloupku vpravo mi zmizel zničehonic seznam kategorií, přitom v nastavení se tváří, že tam je... Nevíte někdo co s tím?

Jo a na Aukru prodává make-up Astor Skin Match. Je na mě moc tmavý. Vyzkoušela jsem ho akorát jednou, jinak je úplně plný a nepoužitý. Pokud byste měli zájem, tak ZDE, nebo se můžeme domluvit i mimo Aukro - piště buď do komentářů s vaším mailem nebo na july.mayova@gmail.com

7 komentářů:

xPlanetkax řekl(a)...

Ty šuplíčky jsou moc hezké :) Ta barva se mi taky líbí. A děkuju za recenzi na lak od Essence. Když to tak čtu, tak už ho ani nechci :D Také jsme myslela že ta oranžová bude víc pastelová :((

Suzie řekl(a)...

Taky se mi hrozně líběj! Ale jak koukám na video tvojí make-up collection, tak máš jiný :/ ale ty moje se mi líbí víc, jak jsou barevný. I když ono je to ve výsledku jedno, hlavně že je kam to dát :D. No ty laky se jim fakt silně nepovedli... a co jsem četla u vienettky tak ani lesky... :D

Žanet řekl(a)...

Já mám zatím kosmetiku v tom černém kufříku, co byl nedávno v Ori v kampani, ale chtěla bych si na ni pořídit takovou komodku, až budu mít jednou kosmetický stoleček :-)
A co se týče toho laku z Marblemania, já si vzala ten červenooranžový a kryje mi dobře, ani mi nepřijde, že by byl moc vodový.. bohatě stačí jedna vrstva a hezky se leskne...

Suzie řekl(a)...

Žanet, to je záhada:D. Ale je fakt, že se mi stalo víckrát, že jsem měla lak z jedné kolekce a byl super a někdo jiný měl jiný odstín a nadával na něj... nechápu, přitom by to mělo být stejné a lišit se jen tím odstínem :D

Jannie řekl(a)...

asi si musim už fakt udělat dm kartu :)

Karolína Javůrková řekl(a)...

Ta oranžovaná na nehteh je super..moc se mi líbí

Anonymní řekl(a)...

Ahoj holky, nemáte některá na prodej ty šuplíčky Kik, takový ten velký za 149Kč. U nás už je boužel nemaji nikde. Kdo by je měl nějaký nepotřebný doma, či ho ještě sehnal v kiku, tak pište na apatia5@seznam.cz. Na ceně a poštovným se domluvíme.