čtvrtek 8. března 2012

NAIL POLISH TAG

Na tenhle tag mě nominovala Mila  už někdy minulý týden mám pocit, bohužel jsem se k tomu dostala až teď...takže bez okecávaček rovnou k věci :) (jo a nedivte se, že je to ve slovenštině, kopíruju to a jsem líná to přepisovat :D)


Pravidla:

- Odpovedz na nasledujúce otázky
- Označ ďalšie tri bloggerky, ktoré posunú článok ďalej a taktiež odpovedia na otázky
- Do komentára na tento príspevok pošli odkaz na tvoj článok, v ktorom si splnila predošlé dva body

Ot. č. 1   Koľko lakov na nechty vlastníš? + FOTO
mám 59 laků + některý dole v lednici, který vůbec nepoužívám :D

a foto....tohle je moje uskladnění, mám to v šuplíku a laky odděleně v krabici z IKEA. Omlouvám se, že je tam takovej bordel, ale bohužel ty věci vedle nejsou moc ulidit, protože ten šuplík neni rovnej a uprostřed se propadá, takže tam nic nedrží.


a detail krabice s lakama


a pár laků který se nevešly, nějaký no-name, Essie, podklad od OPI a péče o nehty, odlakovač atd


Ot. č. 2   Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov na nechty?

Dost jsem si oblíbila Astor, líbí se mi design lahviček, výdrž i štěteček. Bohužel mám jenom jeden kus, protože mají moc malou škálu barev 


taky mám ráda Essence, díky šílenému množstvé barev, topperů a tak (namátkou moji tři oblíbenci - 38Choose me!, 76 Hard to resist  a 32 Gold rush)


a samozřejmě miluju laky OPI, ale bohužel mám jenom dva (miniaturka je bez odstínu a velký Give me the moon)


laky od Catrice mám taky docela ráda - štve mě teda to, že mi dělají na nehtech bublinky. Jasně, může to být nehtem, ale jiné laky mi to nedělají. Ale mají taky velký výběr barev a úžasný velký štěteček. (odstíny 380 Forget me not a 360 Raspberry fields forever)


Ot. č. 3   Aký lak máš na nechtoch teraz?
teď žádný, dělala jsem si dnes p-shine a na to se prý nemají dávat laky do 24 hodin

Ot. č. 4   Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno napíš ten najlepší a kedy to bolo...
hm... myslí m, že ne. přítel ví, že tyhle ,,blbosti" miluju, ale bojí se mi je koupit, aby nevybral špatný :D

Ot. č. 5   Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
nenapadá mě nic, připadá mi, že všechno co mohlo být už vytvořeno bylo :D. 

Ot. č. 6   Ktorý lak je tvoj obľúbený? 
no na to jsem už odpověděla :)
¨

Jinak teď bych měla napsat blogy, které nominuju já - dělat to nebudu, kdo chce, tak ať to taky udělá a dá mi do komentářů odkaz, ráda si počtu :)


EDIT: ZDE probíhá Giveaway o laky Gabriela Salvete! Blog věnovaný lakům na nehty, psaný česky i anglicky se spoustou super videí :)


7 komentářů:

Karolína Javůrková řekl(a)...

Mám podobný článek,koukni!:) jsem tvá nová členka...

EyeGraffiti řekl(a)...

awesome! i love wathcing others nailpolishes, simply because i'm so bad when it comes to my nails haha!/Azure

Mila de Illusoire řekl(a)...

Jee, super NAIL POLISH TAG:-) Máš teda pořádnou sbírku!:-)

Suzie řekl(a)...

Mila: koukni na tohle: http://www.youtube.com/watch?v=ZOmm6q6I1DI&feature=related a uvidíš, že toho mám malinko :D

Mila de Illusoire řekl(a)...

Tak to video je dobrý, na tohle bych musela mít snad speciální místnost:-) Klidně by si mohla otevřít nail studio:-)

Monica In essence řekl(a)...

super, som rada že si sa ozvala, sledujem :)

Suzie řekl(a)...

jeee Moniko děkuju :)