pondělí 12. března 2012

na zlepšení začátku týdne...

Zdravím všechny moje čtenáře! Koukám, že mi poslední dobou dost přibýváte (ať už tady či na bloglovin) a  já jsem za to hrozně moc ráda, těší mě to :).
nejdřív bych vám chtěla představit lak od Catrice z kolekce Las Vegas. Koupila jsem ho ve výprodeji za 30 kč  a odstín se jmenuje Star of the Snow.
Fotky jsou focené s bleskem a barvu to hrozně zvýraznilo, ve skutečnosti je to takový vyblité nic moc. Zlatou bych čekala o trochu výraznější. První vrstva nekryla vůbec, takže jsem dávala 3, ale sneslo by to i 4. Naštěstí schnul bleskově:)



Co se týče výdrže, tak jsem hrozně spokojená. Mám ho 3 dny a zatím se mi oloupal pouze na špičce jednoho nehtu :). A další plus je lahvička. Hrozně moc se mi líbí ten obal s tanečnicí a ty tečky jsou trochu vystouplé a hrozně příjemné na dotek. (omlouvám se, že je ta fotka tak divně otočená, ale v počítači jí mám normálně a tady v bloggeru mi nejde otočit:( )


Jinak dneska jsem si koupila od Essence bezbarvou řasenku. Chtěla jsem jí hlavně kvůli obočí, protože je takový rozlítaný:D.


Psala jsem, že jsem si koupila matující bázi od Dermacolu. Je úplně dokonalá a miluju jí! Proto jsem hned šla pro další balení, dokud je v akci. V prodejně jsem zjistila, že v akci není jen ta matující, jak se píše v letáku, ale všechny báze od Dermacolu. Proto jsem neodolala a vzala si i Satin base, která je všemi tak opěvovaná a kterou jsem chtěla dlouho vyzkoušet. Tak jsem zvědavá:). Akce bohužel skončila včera, ale nezoufejte, Rossmann dělá akce na Dermacol dost často mi přijde...


A ještě tu mám jednu takovou ,,vychytávku" z DM. Každý známe uchošťoury a každý je používáme. Tyhle jsou ale speciální kosmetické! :D


Stojí 29 kč a v balení jich je pokud se nepletu 80 kusů. Což je moc fajn cena. Na jedné straně je tyčinka špičatá a na druhé placatá. Špičatá je naprosto skvělá ke korekci laku na nehty, dostanete se tam mnohem líp než klasickou.


Placatá část slouží podle návodu třeba k nanášení oční stínů. Zkoušela jsem to, a teda... jako nouzovka to ujde, ale jinak si to moc nedovedu představit. Stín to nanese, to ano, ale spousta stínu zůstane na tyčce. A to je na nic.


Dál tu mám... nevim jak to mu řikat. Něco jako giveaway... Prostě a jednoduše, nějak se mi doma vzali kuponky do parfumerie Marionnaud. Mám 2 na 25% slevu na celý sortiment. Platí ale jen do 18.3.


pak mám ještě produktové kuponky, které nevyužiju (klikněte pro zvětšení). Pokud to nejde přečíst, jedná se o 100 kč slevu na krém z řady Kód Mládí od L'oréal a 100kč slevu na make-up, 20% sleva na řasenky Estée Lauder a sleva 10% na celý nákup.


nebudu dělat žádné losování ani nic, pokud by se někomu kuponky hodily, napište mi. Ale asi jenom Praha, abych se s váma případně stihla sejít a kuponky vám dát. Protože pošta by to určitě nestihla doručit. Pište nejlépe na mail july.mayova@gmail.com


Jo a zítra du na líčení  do Yves Rocher, tak jsem na to zvědavá :)


3 komentářů:

Blongie007 řekl(a)...

Tak já se půjdu do DMka mrknout na ty šušňátka, vždycky umazávám všechno těma normálníma a je pravda, že je to tlustý

Suzie řekl(a)...

Jeee šušňátka, to se mi líbí :D to budu taky řikat :D

Karolína Javůrková řekl(a)...

Miluju ten zlatej lak:)