pondělí 5. března 2012

Mohou laky na nehty způsobit neplodnost?

Takže dneska ještě jeden rychlý článeček. na serveru idnes.cz se objevil článek o lacích na nehty. Podle nadpisu laky na nehty mohou způsobovat neplodnost, v článku se hovoří jen o dvou značkách. Co si o tom myslíte? Zbytečná hysterie, nebo si myslíte, že je to pravda?

článek ZDE

6 komentářů:

agostyna řekl(a)...

Proto nekupuju kosmetiku u Vietnamců :)

Kyky řekl(a)...

Je to docela dlouho známá věc, je to ověřené jen u laků s těmi ftaláty. Co já vím, žádný z "běžných" laků by je obsahovat neměl.

Suzie řekl(a)...

agostyna:taky nekupuju, ale kdovi, jestli kvalita u tech ,,znackovych" neni stejna jako u vietnamcu...

Kyky:já právě četla, že ftaláty neobsahuje pár ,,vyvolených" laků (např Essie) a zbytek ano...tak nevím no

Vivi řekl(a)...

Hrůza. Není den, aby se někde nepsalo o tom, že v něčem zase našly nějaký zakázaný látky. Jednou jsou to nebezpečný hračky, zubní pasta, křupky...Každopádně jsem moc ráda, že ses tady o těhle lacích zmínila. Aspoň vím, čemu se vyhnout.

Suzie řekl(a)...

Vivi:pokud jsou to hračky a laky, je to ještě ,,v pohodě". Dá se tomu vyhnout. Spíš mě děsí chemie v jídle, s tim člověk nic neudělá, protože jíst musí a těžko se dnes hledají kvalitní potraviny...

Suzie řekl(a)...

Vivi:pokud jsou to hračky a laky, je to ještě ,,v pohodě". Dá se tomu vyhnout. Spíš mě děsí chemie v jídle, s tim člověk nic neudělá, protože jíst musí a těžko se dnes hledají kvalitní potraviny...