neděle 25. března 2012

mišmaš

Opět takový můj mix pár věcí, co mi poslední dobou přišly pod ruku. Teda... ono by se to mohlo klidně jmenovat ,,Co nekupovat a proč". Jinak pro vás připravuju článek o porovnání řasenek, recenzi na make-od Nyx a článek jak pečuju o svou (mastnou) pleť. Plus bych chtěla udělat foto/video dokumentaci na my make-up collection, ale nejsem si jistá, jestli by to někoho zajímalo. 

První o čem bych chtěla psát jsou odličovací ubrousky Balea. Nejsvětší sranda je, že jak neumim moc německy, tak jsem až doma zjistila, co jsem si to vlastně koupila:D. Mají prý odličovat voděodolný (v němčině wasserfesten :D:D) make-up. 

V rámci testování jsem si napatlala na oči linky. Nejsou voděodolné, obyč tekuté od Essence.

....a snažila se je odlíčit pomocí ubrousku. Plus je, že nejsou nijak zvlášť parfémované a nedráždí mi oči. A dokonce i něco odlíčí.

Nicméně pořád je to málo a řasenku (nevoděodolnou) mi to nevzalo a i linky tam docela zůstaly. Takže za mě tohle moc nedoporučuju.




Další hrůza od  Balea. Musim říct, že ty jejich balzámky mám moc ráda a mám asi tři, ale tahle příchuť se jim sakra nepovedla. Tropický ovoce to moc neni, mně to hrozně smrdí jak něco zkaženýho nebo plesnivýho. Na pusu si to vůbec nedávám, tak se to snažim doplácat na hydratování kůžičky okolo nehtů.


Další věc co jsem si koupila (asi nějaký náhlý zatemnění nebo tak) je lesk Ladies night lipgloss od Miss Sporty. Na první kouknutí mě docela zaujal obal. Je to takové to docela fajn balení se štětečkem kde produkt vytlačíte otočením dolní (tady černé) části. Mám odstín 808 Body Language a vybrala jsem ho spíš jentak zběžně než že bych si fakt vyzkoušela tester na ruku - všechny testery byly totiž neskutečně opatlané.


Akorát mi trochu neni jasný, proč je ten lesk na každý straně jinak barevný :D



 detail štětečku


 A takhle vypadá na puse. Líbí se mi jako docela nenápadná denní barva :))

Ale jinak? Nevím, no... líbí se mi barva a docela  balení, ale výdrž je hrozná. Voní sladce (hned se mi vybavila taková ta dětská žvejkačka), ale na puse mi byl docela nepříjemnej a jako bych najednou ve žvejkačce cejtila gumu. Takže nevím jestli doporučit nebo ne - je to prostě normální drogérkový lesk, no...

BTW, holky, prodávám od Dermacolu make-up cover v odstínu 215. Omylem jsem si bohužel vybrala tmavší odstín než potřebuju :/. Pokud máte zájem tak Aukro  nebo mi pište na mail july.mayova@gmail.com. Opravdu jsem ho vyzkoušela jen jednou, prostě mi nesedí a válí se mi tu doma. Otevřený je cca měsíc, expirace je do března 2013. Jinak pokud jste se koukli na to Aukro, poštovné je tam vyšší, protože tam nejde dát nic jiného než obchodní a cenný balík, posílala bych jako doporučený dopis za 37 kč, případně se i můžeme domluvit na nižší ceně. Takže předem dík, jestli mě toho někdo zbaví :D


A ještě bych ráda upoznornila na giveaway zde :)

14 komentářů:

Mila de Illusoire řekl(a)...

Ta barvička lesku se mi docela líbí, na denní líčení je super:-)

Limett řekl(a)...

Tak to už se těšim na make-up od nyxu a na péči o mastnou pleť :) a máš pravdu, že tahle příchuť balzámu se Balee teda vůbec nepovedla :-D

Suzie řekl(a)...

Limett, jsem moc ráda že se těšíš a doufám že tě nezklamu! :) (mělo by to být snad zítra nebo ve středu, Nyx asi hned zítra, nafocený ho už mám :) )

Veronica řekl(a)...

Preferuji raději klasické odličování- pomocí plětového mléka a vaty, ale pokud ti sedí ubrousky, je to skvělá vychytávka!

Úžasný je ten lesk na rty, děkuji za typ, určitě si jej díky tobě pořídím!

Suzie řekl(a)...

Veronica:mně taky vyhovuje víc klasické odličování, tohle jsem si koupila spíš na cesty nebo když není moc čas.. Ale moc se mi to neosvědčilo :D

Veronika řekl(a)...

Pěkný blog a pěkné kosmetické tipy ;)

Z. Cullen řekl(a)...

Lesk znám, barva je krásná, ale pravda je že je nepříjemný.... Máš krásný blog!))

http://withoutfreaks.blogspot.com/

JK řekl(a)...

Odličovací ubrousky nejsou vhodné na každodenní odličovaní, a už vůbec ne očí. Musíš je totiž víc "drhnout" aby šla řasenka skutečně dolů. Což má za výsledek to, že na ubrousku uvidiš několik svých řas. Oči zásadně odličovat vatovým tamponem + odličovačem na oči... Ubrouskami jen vyjímečně (např. na cestách). Já tyhle ubrousky od Balea používám dlouho - vždy si je beru někam na cestu, odličuju si s nimi obličej. Na to jsou prima...

Suzie řekl(a)...

JK:však jo, normálně odličovacím tamponkem a odličovačem...tohle byl jen test :D

lenda řekl(a)...

Joo, konečně mi jdou vkládat k tobě komentáře:).
Nechtěla jsem zahlcovat komentáře u Rossmanna, ale vím, že jsem tě moc nepotěšila, ale tak druhýho bude brzo. Docela jsem se na tu limitku těšila, ale na živo mě to zas tak neoslovilo. Neměla jsem moc čas to zkoumat, zkoušela jsem na ruku bazlám růžov a myslela jsem, že trošku barvit bude, jen jemně, ale ne. Těšila jsem se na fialový lak, ale ten tam neměli jako jediný, tak nevím jestli už vyprodaný, koukala jsem na ten růžový a v něm byly fialové třpytky, ale nelíbil se mi extra. Zbytek jsem okoukla jen letmo.

lenda řekl(a)...

Promiň za překlepy.
Příště opravdu okouknu důkladněji, hlavně si chci čuchnout k jahodovému top coatu.
Nechci mystifikovat, ale teď si nejsem tak jistá jestli tam byly testery, asi spíš ne. V tomhle byla dobrá limitka Marble mania v Dmku.

Suzie řekl(a)...

lenda:páni, ten svět je teda malej :D. Nevadí, myslím, že i k nám do Prahy brzo dorazí (holt pražáci taky nejsou jednou v něčem první :D). Já už nějak ty kolekce Essence neprožívám, z Marble manii mám jeden lak a nic moc... no na ty laky jsem se docela těšila ale z netu jsem nějak nepoznala co to vlastně je a v drogerce to asi taky nepůjde...
Jo, úplně nesnáším, když u kosmetiky (byť takhle levné) nejsou testery... ale tak co :D. A za překlepy se nemusíš vůbec omlouvat!

lenda řekl(a)...

Asi i v ostatních lacích budou třpytky, přitom z fotek to vypadalo jak zrnka co bývají v peelingu.
Já si už dlouho nekoupila nic z limitky, naposled možná z upíří :D, se vždycky těším a pak mě to neohromí.

Suzie řekl(a)...

lenda:já se šíleně těšila na tu crystlliced, ale mám jenom dvoje stíny a docela zklamání... na marble mania jsem se taky těšila a mám jenom lak :D. Legend of the sky mě neoslovila vůbec, ale možná ve výprodeji za 5 kč, jestli ho chytnu :)). Dneska jdu do Rossmanna, tak se mrknu, jestli tam kolekce Fruity bude... ale asi to nechám bez povšimnutí, to by mě muselo něco jó praštit do očí, chci ted investovat do dražší kosmetiky