neděle 4. března 2012

Maturitní ples 2

Týden se s týdnem sešel a já se opět připravovala na maturitní ples. Tentokrát šlo o ples kamarádky Lindy, která se mnou absolvovala i ples přítele. Před jejím plesem jsem figurovala jako její osobní vizážistka, kadeřnice, stylistka a tak :D. 
Na začátku procesu - bordel a všude po stole tuny šminek :D.

Linda nakulmovaná (mám kulmu od Remingtonu, ten nejužší průměr), ale nenamalovaná. Nutno podotknout, že jí to sluší i tak :)


A teď už kompletní účes i nalíčení. Oči jsem namalovala nenápadně, protože Linda chtěla rudé rty(které na fotce chybí), tak aby se to netlouklo :)


Detail očí, použila jsem jenom tělový stín trošku do zlata a do koutku oka lehce šedý, černé linky a řasenku. 



Použité produkty:
Pleť
ELF podkladová báze pod make-up
Oriflame Oxygen boost foundation
Essence pudr fix & matte
L'oréal tvářenka

Pusa
Rimmel rtěnka odstín 166 Temptation

Oči
Maybelline One by one mascara
Essence voděodolné oční linky black
ArtDeco podkladová báze pod oční stíny
Oriflame paletka trio očních stínů (tělový stín)
Catrice paletka z kolekce Big city life London (šedý stín Tower bridge)
Manhattan bílá kajalová tužka na oči


A teď už fotky v ,,akci" z plesu... 

já a čerstvě ošerpovaná maturantka :)

rodinné foto :D vepředu já a přítel, za mnou Lindy přítel a vedle Lindy brácha


sourozenci spolu :D


A společná třídní fotka :)






6 komentářů:

XoXo Veronika řekl(a)...

krásně si jí nalíčila,moc jí to sluší a to i tobě v těch fialových šatech :)

Suzie řekl(a)...

Verčo děkuju moc za kompliment! :)

maja3 řekl(a)...

Tyjo:) moc hezke:)

Skodulka řekl(a)...

Moc ti to slušelo! :) Máš na sobě krásné šatičky a líčení i účes jsou také bez chybičky! ;)

Suzie řekl(a)...

maja3:dekuju!
Skodulka:dekuju, ale nepletes si to? :) hlavni hvezdou clanku je kamaradka, ja jsem jenom na spolecnych fotkach ve fialovych satech :))

Lucie van Koten řekl(a)...

Nádhera! Máš úžasně zajímavou a výraznou tvář, takže líčení Ti musí slušet jakékoli...:-)